کد خبر : 1652945 | 10 آذر 1398 ساعت 20:24 | 20.5K بازدید | 0 دیدگاه

کونته: صدرنشینی اینتر باعث افتخار است

آنتونیو کونته، سرمربی ایتالیایی اینتر به عملکرد تیمش در این فصل سری آ افتخار می کند.

کونته: صدرنشینی اینتر باعث افتخار است

به گزارش "ورزش سه"، امروز و با توجه به تساوی یوونتوس مقابل ساسولو، اینتر موفق شد با برتری مقابل اسپال بالاخره صدرنشین سری آ شود. آنتونیو کونته مدعی شد این دستاورد باید باعث پیشرفت آنها شود و اینتر نباید در بازی های بعدی اجازه دهد همانند دقایق پایانی بازی امروز تحت فشار قرار گیرد.

 

آنتونیو کونته گفت: "از روز اول سعی کردیم تاثیرگذار بوده و رقبای دیگر را اذیت کنیم. اینکه بعد از 14 هفته صدرنشین سری آ شده ایم باعث افتخار است، زیرا ما می دانیم چه مسیری را برای رسیدن به این دستاورد طی کرده ایم.

 

1452122

 

اما همین موضوع باید به ما این اشتیاق را داده تا بهتر بازی ها را کنترل کنیم و اجازه ندهیم در دیگر دیدارها همانند دقایق پایانی امروز تحت فشار قرار گیریم، زیرا در چنین شرایطی یک ارسال یا تغییر مسیر توپ می تواند همه چیز را تغییر دهد. ما امروز مصمم بودیم و می دانستیم که یوونتوس امتیاز از دست داده است، بنابراین آماده بودیم تا از این موقعیت استفاده کنیم. ما سزاوار غلبه بر رقیب بودیم و مهم است که به یاد داشته باشیم که ما روی روند رو به رشد خودمان متمرکز هستیم و نمی خواهیم خودمان را با دیگران مقایسه کنیم.

 

احتمال جذب آرتورو ویدال؟ قبل از اینکه او به این ویدال کنونی تبدیل شود این افتخار را داشتم که او را تمرین دهم و باید بگویم او بازیکنی بود که همیشه با تمام توان برای من بازی می کرد.

 

آیا صدرنشینی باعث می شود کونته راحت تر بخوابد؟ صادقانه بگویم من معمولا خیلی نمی خوابم."

دیدگاه‌ها