کد خبر : 1652950 | 10 آذر 1398 ساعت 21:16 | 19.9K بازدید | 0 دیدگاه

لیونبرگ: به عملکرد آرسنال افتخار می کنم!

فردریک لیونبرگ، سرمربی آرسنال از عملکرد تیمش مقابل نوریچ رضایت دارد.

لیونبرگ: به عملکرد آرسنال افتخار می کنم!

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال امروز و در اولین دیداری که بعد از جدایی اونای امری شاهد حضور فردریک لیونبرگ روی نیمکت خود بود، در نهایت مقابل نوریچ با تساوی 2-2 متوقف شد و دو امتیاز مهم دیگر را نیز از دست داد، اما سرمربی سوئدی مدعی شد به عملکرد تیمش افتخار می کند.

 

فردریک لیونبرگ گفت: "ما بازی را همانگونه که من می خواستم آغاز کردیم و موفق شدیم فوتبال مورد دلخواه من را ارائه دهیم. اما ما باید در تمرینات روی انتقال توپ کار کنیم، ما خیلی زود بر جریان بازی مسلط شدیم اما نوریچ موفق شد مقاومت را بشکند.

 

1455498

 

در اوایل بازی آن مواردی را که در تمرینات کار کرده بودیم در بازی مشاهده کردم، اما ما باید موفق به گلزنی شده و از رقبا پیش افتیم. من می خواهم آرسنال عملکرد خوبی داشته باشد و این اتفاق تنها با کسب پیروزی رخ خواهد داد. من می خواستم برنده این بازی شویم، بنابراین در حال حاضر من ناامیدم اما نکات مثبتی نیز در جریان بازی آرسنال دیده شد.

 

قابل درک است که بازیکنانم در حال تلاش و مبارزه هستند و ما به آنچه انجام داده ایم افتخار می کنیم. بازیکنانم موفق شدند دو بار بازی باخته را به تساوی تبدیل کنند و این مایه افتخار است. بعد از دریافت گل پا پس نکشیدیم و بازیکنان تلاش کردند به بازی بازگردند که این خوشایند است."

دیدگاه‌ها