کد خبر : 1652957 | 10 آذر 1398 ساعت 21:53 | 15.4K بازدید | 0 دیدگاه

یونایتد 2 - 2 ویلا؛ نمی توان به این تیم امیدوار شد

منچستریونایتد در دیداری خانگی به تساوی 2-2 مقابل آستون ویلا رضایت داد.

یونایتد 2 - 2 ویلا؛ نمی توان به این تیم امیدوار شد

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد در شبی که نمایش چندان خوبی ارائه نداد، در استادیوم اولدترافورد مقابل آستون ویلا با نتیجه 2-2 متوقف شد تا دو امتیاز مهم دیگر برای شاگردان اوله گونار سولسشر از دست برود.

 

آستون ویلا بازی را بهتر آغاز کرد و موفق شد در دقیقه یازده به گل اول بازی دست یابد. جک گریلیش در سمت چپ صاحب موقعیت شد و با یک ضربه فوق العاده و مواج از زاویه ای دشوار دروازه داوید دخیا را باز کرد.

 

1455559

 

دقایقی بعد آنتونی مارسیال روی پاس خوان ماتا از فاصله ای قابل توجه شانس خود را برای گلزنی امتحان کرد، اما ضربه او در اختیار تام هیتن قرار گرفت.

 

در دقیقه 36 و با ارسال یک ضربه ایستگاهی، وسلی در مقابل دروازه یونایتد صاحب موقعیت شد اما ضربه او راهی به دروازه نیافت. در دقیقه 40 راشفورد در دهانه دروازه می توانست گل تساوی یونایتد را به ثمر برساند، اما ضربه او با مهار هیتن راهی کرنر شد.

 

اما در دقیقه 41 یونایتد به گل تساوی دست یافت. روی ارسال پریرا، راشفورد با ضربه سر دروازه آستون ویلا را تهدید کرد و ضربه او بعد از برخورد به دیرک دروازه و تام هیتن، وارد دروازه حریف شد تا نیمه نخست با تساوی 1-1 دو تیم به پایان برسد.

 

1455562

 

اولین فرصت نیمه دوم در دقیقه 56 و برای یونایتد ایجاد شد، اما ضربه آنتونی مارسیال در دهانه دروازه با مهار دیدنی دروازه بان ویلا همراه شد.

 

اما در دقیقه 63 یونایتد بالاخره به گل دوم دست یافت. روی حرکت خوب فرد و ارسال او، ویکتور لیندلوف در زاویه ای دشوار و با یک ضربه سر تماشایی موفق شد گل دوم تیمش را به ثمر برساند.

 

1455560

 

اما جشن شادی یونایتدی ها تنها یک دقیقه تداوم داشت و لحظاتی بعد آستون ویلا به گل تساوی دست یافت. روی پاس زیبای ترگت در پشت مدافعان یونایتد، مینگس با حضوری به موقع و ضربه ای والی موفق شد گل تساوی را وارد دروازه داوید دخیا کند.

 

1455563

 

در دقیقه 77 یونایتد تا آستانه زدن گل سوم نیز پیش رفت، اما ضربه آنتونی مارسیال در شلوغی محوطه جریمه از بالای دروازه ویلا راهی بیرون زمین شد.

 

در اواخر بازی هری مگوایر می توانست زننده گل پیروزی تیمش لقب گیرد، اما مدافعان ویلا ضربه سر او را از نزدیکی خط دروازه بازگرداندند. در ادامه تلاش های دو تیم نتیجه ای نداشت و این دیدار با تساوی 2-2 به پایان رسید.

دیدگاه‌ها