کد خبر : 1652969 | 10 آذر 1398 ساعت 23:14 | 10.3K بازدید | 0 دیدگاه

سولسشر: نیمه اول ناامید کننده بودیم

اوله گونار سولشسر، سرمربی نروژی یونایتد معتقد است تیمش لایق پیروزی مقابل آستون ویلا بوده است.

سولسشر: نیمه اول ناامید کننده بودیم

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد امشب در دیداری خانگی مقابل آستون ویلا دو امتیاز حساس را از دست داده و با نتیجه 2-2 متوقف شد. اما اوله گونار سولسشر مدعی شد آنها لایق نتیجه بهتری بوده اند اما بی ثباتی در مورد نسل بازیکنان جوان یونایتد غیرقابل اجتناب است.

 

اوله گونار سولسشر گفت: "از عملکرد یونایتد به خصوص در نیمه اول ناامید شده ام. بعد از اینکه اولین گل را دریافت کردیم دیگر نتوانستیم بازی خود را ارائه دهیم. به نظر من حق یونایتد بود که دو گل زده و از حریف پیش افتد، اما متاسفانه ما نتوانستیم پیروزی خود را حفظ کنیم.

 

1455591

 

فکر نمی کنم نیمه اول باید با تساوی 1-1 به پایان می رسید و لیاقت ما بیشتر بود. همچنین در نیمه دوم نیز شرایط همینگونه بود و ما باید گل های بیشتری به ثمر می رساندیم. این دومین باری نیست که این اتفاق رخ می دهد و چندین بار در فصل جاری شده که یونایتد از رقیب پیش افتاده و قادر به حفظ نتیجه نبوده است.

 

همیشه حس می کنیم که ممکن است در اولدترافورد به یک گل دیرهنگام دست یابیم و بدشانس بودیم که داور برای ما پنالتی نگرفت. باید برای بازی چهارشنبه آماده شویم، اما امشب مانند یک تیم عمل نکردیم. بازیکنان جوان یونایتد در حال یادگیری هستند و گاهی اوقات بی ثبات عمل می کنند. ما نتوانستیم بازی را کنترل کنیم، اما اکنون نمی توانیم کاری انجام دهیم. ما باید به عنوان تیم بهتر کار کنیم، آستون ویلا ضد حملات زیادی روی دروازه ما طراحی کرد."

دیدگاه‌ها