کد خبر : 1653004 | 11 آذر 1398 ساعت 09:29 | 16.7K بازدید | 0 دیدگاه

نود ارومیه؛ صدرنشین شایسته لیگ یک (عکس)

نود ارومیه در بدو حضور در لیگ یک بیشتر ارایه گر بازی های دفاعی در برابر حریفان بود اما بعد از سر و شکل گرفتن خیلی زود ماجراجویی را آغاز کرد و امروز صدرنشین این رقابت ها بشمار می رود.

نود ارومیه؛ صدرنشین شایسته لیگ یک (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، نتایجی که امروز نود در رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور می گیرد یک اتفاق نیست و به طور حتم با ادامه این روند می تواند یکی از دو تیم صعود کننده به لیگ برتر باشد. 8 پیروزی در 14 بازی و تنها یک شکست در این تعداد از بازی نشان می دهد شاگردان بیاتلو هم در فاز حمله خوب هستند و هم در فاز دفاع. به خصوص که در 14 بازی تنها 4 گل خورده اند و معدل یک گل زده در هر بازی را برای خود ثبت کرده اند.

 

نود که فراخور شرایط بازی حریف استراتژی خود را برای بردن تعیین می کند بی شک می تواند یکی از دلایل موفقیت خود را همدلی معرفی کند. دفاع تیمی و حمله تیمی از مهمترین خصوصیت های بارز تیمی نود است. حمایت تماشاگران از تیم نود هم در موفقیت های این تیم بی تاثیر نبوده است و کمترین تاثیر تماشاگران ارومیه ای در موفقیت نود ایجاد حس مسئولیت پذیری برای اعضای تیم بوده است. حال در شهر ارومیه فقط والیبال نیست که محبوب است. رفته رفته فوتبال هم جای خود را در دل مردم باز کرده است و نود می رود که با صعود به لیگ برتر بزرگ ترین اتفاق تاریخ فوتبال شهر را رقم بزند.

 

از نود ارومیه باید به عنوان صدرنشین شایسته لیگ یک یاد کرد. هر چند که تا پایان مسیر هفته های زیادی باقی مانده است و صدرنشینی امروز هیچ پوئنی برای این تیم ندارد. تنها شانس بیشتری به این تیم برای قهرمانی در این فصل از رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور می دهد.

 

 

1455678

 

1455677

 

عکس مهدی افشاری

 

دیدگاه‌ها