کد خبر : 1653009 | 11 آذر 1398 ساعت 09:46 | 18.3K بازدید | 0 دیدگاه

درس خوب فوتبال از بازی ایران – اسلواکی

دیدار دوستانه تیم ملی فوتسال ایران با اسلواکی در سالن شهید بهشتی مشهد با نتیجه مساوی 5-5 پایان یافت.

درس خوب فوتبال از بازی ایران – اسلواکی

به گزارش "ورزش سه"، نکته جالب این دیدار حضور پرشور تماشاگران در سالن شهید بهشتی مشهد بود به طوریکه جلوه خاصی به بازی داده بود و برای هر دو تیم به خصوص ایران ایجاد انگیزه کرده بود. به طور حتم اگر این بازی دوستانه در یکی از سالن های تهران برگزار می شد تعداد تماشاگرانی که برای تماشای بازی به سالن می آمدند با انگشتان دست قابل شمارش بود.

 

خوشبختانه تیم ملی فوتسال سال هاست به این نتیجه رسیده که برای حمایت از تماشاگران می بایست بازی ها را در شهرستان ها برگزار کند. در کشورهای صاحب سبک و در فوتبال هم سال هاست این اتفاق معمول شده. حتی در بازی های رسمی هم دیدارها در شهر پایتخت برگزار نمی شود اما تیم ملی فوتبال ایران دهه های متمادی است که دیدارهای رسمی خود را تنها در استادیوم آزادی برگزار کند. در حالی که می توانست تا به امروز به گونه ای برنامه ریزی کند که برخی از دیدارهای خود را در شهرستان ها برگزار کند. به طور مثال دیدار ایران با کامبوج در استادیوم آزادی در حالی برگزار شد که بیشتر سکوهای استادیوم خالی بود و حتی تعداد تماشاگران خانم در استادیوم بیشتر از آقایان بود. اگر همین بازی به طور مثال در استادیوم امام رضای مشهد برگزار می شد در استادیوم جای سوزن انداختن نبود.

 

کارلوس کی روش موافق این اتفاق بود و حتی برای چند بازی دستیاران خود را برای بازدید از امکانات استادیوم های امام رضا مشهد و یادگار امام تبریز به این دو شهر فرستاد اما هیچ گاه بروز این اتفاق جدی گرفته نشد. طبیعتا آغاز این ماجرا از جایی استارت خواهد خورد که فدراسیون فوتبال به این جمع بندی برسد که دیدارهای تیم ملی فوتبال را همانند دیدارهای تیم ملی فوتسال در شهرستان ها برگزار کند.

دیدگاه‌ها