کد خبر : 1653010 | 11 آذر 1398 ساعت 09:40 | 21.6K بازدید | 0 دیدگاه

سوت‌ها علیه سیمئونه به دلیل تعویض ژائو فلیکس

در جریان دیدار دیشب اتلتیکو مادرید و بارسلونا، تعویض ژائو فلیکس پدیده پرتغالی این تیم خشم هواداران را برانگیخت و باعث شد آنها اعتراض‌شان را با سوت زدن علیه سیمئونه نشان دهند.

سوت‌ها علیه سیمئونه به دلیل تعویض ژائو فلیکس

به گزارش "ورزش سه"، دیدار دیشب دو تیم اتلتیکو مادرید و بارسلونا که در خانه اتلتیکو، واندا متروپولیتانو برگزار شد بارها و بارها شاهد سوت زدن‌های ممتد تماشاچیان بود. البته بیشتر این سوتها از سوی هواداران در مخالفت با آنتوان گریزمان ستاره فرانسوی بارسلونا زده شد که در تابستان گذشته این تیم را ترک کرده و راهی بارسا شد. هواداران اتلتیکو که گریزمان را خائن می‌دانند در این بازی بارها با سوت زدن علیه‌اش نشان دادند که از گریزمان دل خوشی ندارند.

 

ولی سوت زدن اتلتیکویی‌ها تنها علیه گریزمان نبود. چرا که هواداران این تیم زمانی که در دقیقه 66بازی، ژائو فلیکس پدیده پرتغالی این تیم توسط دیگو سیمئونه از بازی بیرون کشیده شد تا ویتولو به جای او وارد میدان شود از این تصمیم سرمربی‌شان بسیار ناراحت شده و برای نشان دادن این ناراحتی علیه او به سوت زدن پرداختند.

 

1455659

 

علت این بود که فلیکس تا آن زمان نمایش خیلی خوبی داشت و هواداران نمی‌فهمیدند که چرا یکی از بهترین بازیکنان تیم‌شان باید به این زودی تعویض شود.

 

1427653

 

این اولین بار نیست که تعویض کردن یا بازی ندادن ژائو فلیکس توسط دیگو سیمئونه انتقاد هواداران اتلتیکو را علیه او برانگیخته. البته نباید فراموش کرد که ستاره 20ساله پرتغالی اخیرا از بند مصدومیت رهایی یافته.

 

دیدگاه‌ها