کد خبر : 1653018 | 11 آذر 1398 ساعت 10:08 | 54.3K بازدید | 0 دیدگاه

در بازی خداحافظی القحطانی مقابل ستاره های جهان

بازگشت گلر افسانه ای به دروازه الهلال(عکس)

بازی خداحافظی ستاره سابق تیم ملی عربستان و باشگاه الهلال مقابل ستاره های جهان با اتفاق جالبی همراه بود که توجه بیشتر رسانه های منطقه را به خود جلب کرد.

بازگشت گلر افسانه ای به دروازه الهلال(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، چند روز بعد از قهرمانی الهلال در ACL2019 سران متمول این باشگاه تصمیم گرفتند با دعوت از تیم منتخب ستاره های جهان به ریاض هم جشن قهرمانی دیگری برگزار کنند هم این که بازی خداحافظی قابل قبولی برای یاسر القحطانی ستاره سابق خود در دستور کار قرار دهند.


این جدال خاطره انگیز برای یکی از برترین گلزنان تاریخ الهلال و تیم ملی عربستان شب گذشته در حالی با برتری تیم منتخب این باشگاه مقابل ستاره های جهان به پایان رسید که بازگشت محمد الدعایه دروازه بان افسانه ای فوتبال عربستان به چمن و حضور در ترکیب الهلال یکی از جالب ترین اتفاقات سال های گذشته این کشور را رقم زد.

 

1455669


الدعایه که این روزها دور از فضای فوتبال حرفه ای زندگی آرامی را سپری می کند در 47 سالگی با همان شکل و شمایل دوران فوتبال حرفه ای به زمین بازگشت و از چارچوب دروازه منتخب الهلال مقابل ستاره های سرشناس سابق دنیای فوتبال حراست کرد. ورود این چهره افسانه ای الهلال و تیم ملی عربستان با استقبال رسمی یاسر القحطانی و مالکان الهلال همچنین تشویق بی امان او در ورزشگاه کینگ عبدا.. ریاض توام شد.

 

 

1455670


در این بازی که در نهایت با برتری 5-4 الهلالی ها به پایان رسید ستاره های سرشناس زیادی در ترکیب منتخب جهان به میدان رفتند از جمله فرانچسکو توتی، آندره پیرلو، رابی فان پرسی، ساموئل اتوئو، لی چون سو، کارلوس ادواردو و ... ضمن این که برای الهلال هم چهره هایی مثل یوسف الثنایان، سامی الجابر، محمد نور و ... بازی کردند.

 

1455671

 

1455674

 

1455672

دیدگاه‌ها