کد خبر : 1653039 | 11 آذر 1398 ساعت 11:01 | 46.8K بازدید | 0 دیدگاه

شکاری: ذوبی ها بدون شکایت هم این پول را می‌گرفتند؛

شکاری: وکلای روبین کازان به شکایت ذوب آهن می‌خندیدند

بازیکن ملی پوش تراکتور که مدتها پرونده ای در دادگاه CAS با باشگاه ذوب آهن داشت، درباره صدور رای نهایی و جزئیات آن صحبت کرد.

شکاری: وکلای روبین کازان به شکایت ذوب آهن می‌خندیدند

به گزارش "ورزش سه"، در روزهای اخیر یکی از اتفاقات مهم پیرامون فوتبال ایران، صدور آرای نهایی پرونده میان رضا شکاری و باشگاه ذوب آهن بوده است. چندی پیش بود که خبر محروم نبودن شکاری و تبرئه او از این دادگاه منتشر و اعلام شد باشگاه ذوب آهن فرصتی 10 روزه برای اعتراض به این رای دارد.


با گذشت این فرصت، خبری از تغییر رای دادگاه CAS به میان نیامد و مشخص شد شکاری متوجه محرومیت یا جریمه ای نشده است. اما رای جدیدی که تصویر آن منتشر شد و باشگاه ذوب آهن و شخص سعید آذری هم به صورت جداگانه اعلام کردند که طبق این رای، یک مبلغ 105 هزار یورویی باید به باشگاه ذوب آهن پرداخت شود. این مبلغ برای حق رشد یا آموزش است که روبین کازان باید به ذوب آهن بپردازد.

 

رضا شکاری پس از پایان ماجرای این پرونده به ورزش سه گفت: در این پرونده 3 فقره شکایت وجود داشته است. یکی بحث غرامت بوده، یکی شکایت از باشگاه روبین کازان و مورد سوم هم شکایت از شخص من. وکیل های باشگاه روبین کازان از این مسئله خنده شان گرفته بود. در نهایت هم فقط شکایت از باشگاه روبین کازان جواب داد که رای آن هم صادر شد.

 

او افزود: این شکایتی هم که جواب داد، نتیجه اش پولی شد که در هر صورت فیفا قرار بود به ذوب آهن بدهد. به هر حال مبارک این باشگاه باشد. اما اگر شکایتی هم نبود، فیفا این پول را به ذوب آهن می داد.

 

شکاری ادامه داد: آقای آذری مدیرعامل وقت باشگاه ذوب آهن، گفته بود که من شکاری را بر می گردانم و نمی گذارم فسخ قراردادش قبول بشود. باشگاه گفت 500 هزار دلار می خواهم ولی در نهایت 110 هزارتا گرفت. همچنین آقای آذری گفته بود 5 میلیون دلار بابت غرامت رضا شکاری می گیرم و واقعا تجب برانگیز و خنده دار بود.

 

1424660

 

بازیکن حال حاضر تراکتور گفت: الان طرف حساب من آقای آذری نیست. هرچند ایشان مصاحبه هایی می کند درباره من. من کاری به حرف ایشان ندارم و طرف حساب من باشگاه ذوب آهن است که متاسفانه ناشیانه با موضوع برخورد کرد. اگر حرفه ای کار می کردند و سر و صدا نمی کردند، همین پول را باز هم دریافت کرده بودند.


شکاری در ادامه صحبت هایش گفت: می خواهم بگویم که یک سری از رسانه ها در تهران گفتند که باشگاه تراکتور رضا شکاری را کنار گذاشته است. اما این ها دنبال سوء استفاده هستند. لطفا این کارهای زشت را انجام ندهید. من خودم از آقای دنیزلی اجازه گرفتم و گفتم 10 روز دیگر اردوی ما شروع می شود و بعد هم مسابقات مقدماتی المپیک را داریم. این ده روز را لطفا اجازه بدهید که تمرینات سنگین تر را با بدنساز تیم ملی انجام بدهم. آقای دنیزلی هم به من اجازه داد و برای من در مسابقات آرزوی موفقیت کرد.

 

شکاری درباره شرایطش گفت: من اگر از اول فصل هم بازی نمی کردم، هیچ اتفاقی نمی افتاد. اما به هر حال باشگاه تراکتور ترجیح داد ریسک نکند و این حرفه ای تر هم بود. من فعلا در شرایط بازی نبودم ولی از آقای استیلی تشکر می کنم که من را تا حدودی در شرایط بازی نگه داشت. هنوز آمادگی کامل ندارم. حرفه ای این بود که تمرین کنم و آماده بشوم.

 

این بازیکن وضعیت تیم ملی امید را در مقدماتی المپیک اینطور شرح داد: گروه خیلی سخت است ولی تاکتیک مدنظر ما همان تاکتیک تیم جوانان است که بعد از بیست و چند سال به جهانی صعود کردیم. تیم پرمهره ای هستیم و بازیکنان ما ستاره هستند. همه سرحال هستند. امیدوارم از ما حمایت شود و پاداش های از قبل مانده را بدهند. روحیه برای ما از همه چیز مهم تر است. اگر روحیه باشد، ما صد درصد جواب این حمایت ها را می دهیم.

دیدگاه‌ها