کد خبر : 1653043 | 11 آذر 1398 ساعت 11:17 | 7.8K بازدید | 0 دیدگاه

از زوج ویرانگر گوانگ ژو تا رناتو، جاناتان و ...

برترین گلزنان چین در محاصره برزیلی‌ها

لیگ برتر چین در حالی با قهرمانی گوانگ ژو اوگراند به پایان رسید که در جدول برترین گلزنان این لیگ برزیلی ها حسابی خودنمایی کردند.

برترین گلزنان چین در محاصره برزیلی‌ها

به گزارش "ورزش سه"، علاقه فراوان مالکان متمول باشگاه های چینی به ستاره های برزیلی بی دلیل نبود چون در پایان فصل فوتبالی این کشور که با قهرمانی گوانگ ژو اوگراند توام شد در جدول برترین گلزنان لیگ چین ستاره های برزیلی حسابی می درخشیدند.


جدول برترین گلزنان چین در حالی برترین های خود را معرفی کرد که از بین ده گلزن برتر نام پنج برزیلی می درخشید. از پائولینهو و الکیسون که در گوانگ ژو زوج مرگباری تشکیل دادند و دو نفری در کنار هم با 19 و 18 گل زده دومین و سومین گلزنان برتر این فصل لقب گرفتند تا نفراتی مثل آلکس تکسیرا از جیانگسو، رناتو آگوستو در گوآن، آلن کاردیچ در لیفان و جاناتان در تیانجین تدا که هر یک از 18 تا 13 بار موفق به گلزنی شدند تا در جدول برترین گلزنان چین برزیلی حسابی درخشان ظاهر شوند.


جالب این که در این جدول جلوی نام آلکیسون زوج پائولینهو در گوانگ ژو ملیت چینی قرار داده شده است که نشان می دهد این مهاجم برزیلی از این پس برای اژدهای سرخ در رقابت های ملی به میدان می رود و برخلاف سایر هموطنانش دیگر امیدی به دعوت به اردوی تیم ملی برزیل ندارد.

 

1455715

دیدگاه‌ها