کد خبر : 1653049 | 11 آذر 1398 ساعت 11:41 | 44.6K بازدید | 0 دیدگاه

روزنامه های ورزشی اسپانیا در تسخیر لئو مسی(عکس)

روزنامه های ورزشی اسپانیایی شماره امروز خود را به پیروزی بارسلونا مقابل اتلتیکو مادرید و درخشش لیونل مسی در این بازی اختصاص داده اند.

روزنامه های ورزشی اسپانیا در تسخیر لئو مسی(عکس)

به گزار ش "ورزش سه"، بارسلونا دیشب موفق شد با تک گل دقایق پایانی لیونل مسی اتلتیکو مادرید را شکست دهد و دوباره به صدر جدول رقابت های لالیگا بازگردد. فوق ستاره آرژانتینی بارسا پیش از این جایزه بهترین بازیکن فیفا را از آن خود کرده بود و به نظر می رسد که او امشب ششمین توپ طلای کسب خود را نیز کسب خواهد کرد.

 

پیروزی بارسلونا در بازی دیشب و درخشش لیونل مسی باعث شده که روزنامه های ورزشی اسپانیا در شماره امروز خود اکثر مطالب خود را به این موضوع اختصاص دهند.

 

مارکا؛ ضربه طلایی لئو مسی

 

این روزنامه چاپ شهر مادرید با تیتر "یک توپ طلایی" به درخشش لیونل مسی در بازی دیشب مقابل اتلتیکو مادرید اشاره کرده است. این فوق ستاره آرژانتینی بار دیگر نقش رهبری خود را ایفا کرد و در دقیقه 86 گل پیروزی بخش تیمش را به ثمر رساند تا بارسلونا به صدر جدول بازگردد.

 

 

1455722

 

 

آاس؛ به سمت ششمین توپ طلا

 

این روزنامه مادریدی نیز با تیتر " دعوا" صفحه اصلی امروز خود را به پیروزی دیشب بارسلونا مقابل اتلتیکو مادرید اختصاص داده است. مسی بهترین ها را به چالش می کشد و این یک زنگ خطر برای رئال مادرید پیش از دیدار ال کلاسیکو است. این آرژانتینی امشب توپ طلای ششم خود را دریافت می کند.

 

 

1455724

 

 

موندو؛ گل طلایی مسی

 

موندو، روزنامه چاپ کاتالونیا، با تیتر "گل طلایی" به درخشش لیونل مسی و گل سه امتیازی او در واندا متروپولیتانو اشاره کرده است. پای چپ مسی در دقیقه 86 سه امتیاز را به بارسلونا هدیه داد. لئو امشب ششمین توپ طلای خود را در پاریس دریافت می کند.

 

 

1455721

 

 

اسپورت؛ حفظ صدرنشینی

 

اسپورت نیز با تیتر " گل طلایی" به گل ارزشمند و سه امتیازی مسی مقابل اتلتیکومادرید اشاره کرده است. مسی 4 دقیقه پیش از پایان بازی گلزنی کرد و باعث شد که جایگاه بارسا در صدر جدول حفظ شود. پیش از مسی تراشتگن نیز نقش خود را به عنوان ناجی ایفا کرده بود.

 

مراسم بزرگ در شهر پاریس؛ لئو امشب ششمین توپ طلای خود را می برد.

 

 

1455720

 

 

 

ال اسپورتیو؛ همه چیز داغ شد

 

ال اسپورتیوو دیگر روزنامه کاتالانی با تیتر " همه چیز داغ شد" پیروزی بارسا با درخشش مسی را روی جلد امروز خود برده است. مسی هنگامی که تساوی بدون تغییر به نظر می آمد، گلزنی کرد تا به بارسا اجازه صدرنشینی بدهد.

 

 

1455723

دیدگاه‌ها