کد خبر : 1653050 | 11 آذر 1398 ساعت 11:43 | 7.3K بازدید | 1 دیدگاه

تکذیب شایعه شورش بازیکنان ناپولی علیه کارلتو

کارلو آنچلوتی شایعات مطرح شده درباره شورش بازیکنان ناپولی علیه او را تکذیب کرده و می‌گوید در این باشگاه همه به او احترام می‌گذارند.

تکذیب شایعه شورش بازیکنان ناپولی علیه کارلتو

به گزارش "ورزش سه"، بعد از شکست 2-1 ناپولی مقابل بولونیا که دیشب و در یک بازی خانگی اتفاق افتاد تا ناپولی با هدایت کارلو آنچلوتی در هشت بازی پیاپی حتی قادر به کسب یک پیروزی نباشد، گزارشهایی درباره شورش در رختکن ناپولی علیه کارلتو در رسانه‌ها منتشر شد اما آنجلوتی این شایعات را تکذیب کرد.

 

1455725

 

ناپولی که فصل گذشته نایب قهرمان سری آ شده در این فصل کارنامه قابل قبولی ندارد و به همین علت فشارها بر آنچلوتی روز به روز بیشتر می‌شود. ناپولی در حال حاضر 17 امتیاز با صدرنشین لیگ، اینتر، فاصله دارد و تا رسیدن به منطقه کسب سهمیه چمپیونزلیگ هم 8 امتیاز فاصله دارد.

 

آنجلوتی در پایان بازی دیشب ناپولی مقابل بولونیا در پاسخ به سوال خبرنگاران درباره شایعات مطرح شده بابت شورش بازیکنان ناپولی در رختکن علیه او گفت:" می‌گویند تیم علیه مربی‌اش شورش کرده ولی اینطور نیست. من با تیمم رابطه خیلی عالی‌ای دارم. هیچکس تا حالا به من بی‌احترامی نکرده و من هیچ اصطکاکی بین بازیکنان و کادر فنی نمی‌بینم".

 

آنچلوتی در ادامه گفت:" من و بازیکنانم هر روز با هم صحبت و تبادل نظر می‌کنیم. وضعیت فعلی تیم باید هر چه سریعتر تغییر کند چون در حال حاضر با عدم موفقیت‌های پیاپی روبرو  هستیم".

 

 

دیدگاه‌ها