کد خبر : 1653052 | 11 آذر 1398 ساعت 11:52 | 16.3K بازدید | 0 دیدگاه

سقوط دوباره شارلروا به جایگاه چهارم 

کاوه رضایی بازیکن هفته ژوپیرلیگ

پرونده هفته هفدهم ژوپیرلیگ در حالی بسته شد که باز هم یکی از ستاره های ایرانی حاضر در بلژیک مدعی نخست کسب عنوان بازیکن هفته لقب گرفت.

به گزارش "ورزش سه"، دومین دبل متوالی کاوه رضایی در ترکیب اسپورتینگ شارلروا ششمین برد در هفت هفته گذشته را برای راه راه پوشان به ارمغان آورد تا شاگردان کریم بالاحسین به عنوان بهترین تیم یکی دو ماه گذشته بلژیک همه نگاه ها را به خود معطوف کنند.


روند شکست ناپذیری شارلروا برای هفتمین هفته متوالی ادامه پیدا کرد تا با گلزنی و درخشش دو ستاره ایرانی به نام های کاوه رضایی و علی قلی زاده آنها از رده های پایین جدول به جمع مدعیان بالای جدول اضافه شوند. البته برتری شب گذشته استاندارد لیژ همین طور خنت باعث شد تا شارلروا با وجود دومین دبل متوالی کاوه هفته را با یک بازی کمتر در جایگاه چهارم به پایان برساند.

 

1455727


نکته جالب اما صعود خیره کننده کاوه رضایی در جدول برترین گلزنان ژوپیرلیگ و قرار گرفتن در کنار اوکه ریکه جانشینش در بروژ است. ستاره ایرانی که به خاطر خرید این مهاجم نیجریه ای از سری ب ایتالیا مجبور به ترک بروژ و بازگشت قرضی به شارلروا شد در کمتر از 5 بازی کامل 7 بار گلزنی کرد تا در همسایگی خرید 7 میلیون یورویی بروژی ها قرار بگیرد.


دومین دبل باعث شد تا کاوه به تنها بازیکن این هفته از ژوپیرلیگ تبدیل شود که موفق به چنین درخشش و تاثیرگذاری شده است از همین رو رسانه های این کشور از او به عنوان مدعی و کاندیدای اول کسب عنوان بازیکن هفته با میانگین امتیازی بالا نام بردند درست مثل هفته قبل که کاوه از این عنوان جا ماند اما در تیم منتخب قرار گرفت.

 

1455734

 

جدول برترین گلزنان ژوپیرلیگ که با دو گل این هفته کاوه رضایی او با صعود به جمع مردان هفت گله در جایگاه سوم ایستاد.

 

 

 

1455728

 

شارلروا با یک بازی کمتر نسبت به دو تیم بالایی این فرصت را دارد با برتری در بازی عقب افتاده در یک قدمی بروژ صدرنشین قرار بگیرد.

 

دیدگاه‌ها