کد خبر : 1653054 | 11 آذر 1398 ساعت 12:00 | 11.3K بازدید | 0 دیدگاه

رومینیگه: بایرن می‌خواست سادیو مانه را جذب کند

رومینیگه، نایب‌رئیس بایرن مونیخ می‌گوید این باشگاه در گذشته در صدد جذب سادیو مانه، ستاره این روزهای لیورپول بوده و مانه در آخرین لحظه از دست این تیم در آورده شده است.

رومینیگه: بایرن می‌خواست سادیو مانه را جذب کند

به گزارش "ورزش سه"، کارل هاینتس رومینیگه، نایب‌رئیس باشگاه بایرن مونیخ می‌گوید این باشگاه در گذشته در صدد جذب سادیو مانه، ستاره سنگالی این روزهای لیورپول بوده و مانه در آخرین لحظات از دست این تیم درآورده شده است. مانه که درخشش او در فصل جاری باعث شده به شدت مورد تحسین و تشویق قرار بگیرد در زمانی که رومینیگه از آن صحبت می‌کند به جای پیوستن به بایرن سر از سالزبورگ اتریش در آورد، سپس به ساوتهمپتون پیوست و در نهایت با قراردادی بزرگ راهی لیورپول شد.

 

1455732

 

رومینیگه در گفتگو با روزنامه آلمانی بیلد در این باره گفت:" ما به مانه علاقه‌مند بودیم ولی به هر تقدیر، انتقال او عملی نشد. او بعد به ساوتهمپتون و لیورپول رفت. واقعا حیف شد".

 

مانه در سال جاری میلادی برای لیورپول هشت گل زده و چهار پاس گل داده و در صدرنشینی مقتدرانه لیورپول در لیگ برتر انگلیس نقش مهمی داشته.

 

رومینیگه همچنین در پاسخ به سوال بیلد درباره اینکه آیا بایرن بار دیگر خواهان جذب لروی سانه از منچسترسیتی خواهد بود یا نه، از پاسخ صریح دادن طفره رفت و گفت درست نیست که درباره بازیکن یک تیم دیگر نظر بدهد. رومینیگه در این باره گفت:" اگر من چیزی درباره سانه بگویم مشکل‌ساز می‌شود و از این  گذشته قیمت او دیگر پایین نخواهد آمد. پس این کار از دو جهت به ضرر ما خواهد شد".

 

دیدگاه‌ها