کد خبر : 1653058 | 11 آذر 1398 ساعت 12:13 | 29.7K بازدید | 0 دیدگاه

فن دایک: مراسم توپ طلا هیچ بازنده ای ندارد

ویرژیل فن دایک، ستاره هلندی لیورپول، می گوید که حضورش در لیست نامزد های توپ طلا برای او یک افتخار به حساب می آید.

فن دایک: مراسم توپ طلا هیچ بازنده ای ندارد

به گزارش " ورزش سه"، مراسم اهدای جایزه توپ طلا امشب در شهر پاریس برگزار خواهد شد و بالاخره مشخص می شود که کدام بازیکن این جایزه را از آن خود خواهد کرد. با این حال و با توجه به رده بندی فاش شده از فرانس فوتبال به نظر می رسد که لئو مسی امشب ششمین توپ طلای خود را کسب خواهد کرد. همچنین بعد از مسی بازیکنانی نظیر فن دایک، صلاح، رونالدو و مانه قرار خواهند گرفت.

 

ویرژیل فن دایک اما معتقد است که حضور او در لیست نهایی توپ طلا برایش یک افتخار به حساب می آید. ستاره هلندی لیورپول در این باره گفت: " مراسم امشب هیچ بازنده ای نخواهد داشت. باعث افتخار من است که به خاطر عملکردم در لیورپول و تیم ملی هلند در این لیست قرار گرفته ام چرا که بازیکنان زیادی برای کسب این جایزه رقابت نمی کنند و همین موضوع باعث می شود که مراسم امشب هیچ بازنده ای نداشته باشد. خواهیم دید که امشب چه کسی این جایزه را از آن خود خواهد کرد."

 

 

1437153

 

 

فن دایک در ادامه درباره عملکرد لیورپول در فصل جدید لیگ برتر و صدرنشینی این تیم با 8 امتیاز بیشتر از تیم دوم یعنی لسترسیتی نیز گفت: " فاصله ایجاد شده هیچ معنایی ندارد. ما در حال حاضر موقعیت خوبی داریم. فقط باید تلاش کنیم چرا که مهم ترین چیز در بازی ها کسب پیروزی است. شاید بتوانیم بهتر از این ها نیز عمل کنیم؛ ما باید پیشرفت کنیم و این همان اتفاقی است که باید به آن نگاه ویژه ای داشته باشیم."

دیدگاه‌ها