کد خبر : 1653072 | 11 آذر 1398 ساعت 13:02 | 21.7K بازدید | 0 دیدگاه

کوتینیو در بایرن مونیخ دائمی می‌شود؟

کوتینیو که این فصل به صورت قرضی از بارسا در بایرن مونیخ بازی می‌کند به شدت خواهان دائمی شدن در این تیم است ولی مبلغ بالای درخواستی بارسا برای او مدیران بایرن را هنوز متقاعد نکرده است.

کوتینیو در بایرن مونیخ دائمی می‌شود؟

به گزارش "ورزش سه"، فیلیپ کوتینیو، ستاره برزیلی که از ابتدای فصل جاری به صورت قرضی از بارسلونا به بایرن مونیخ منتقل شده تمایل زیادی به ماندگار شدن در این تیم آلمانی دارد و می‌خواهد قراردادش با بایرن دائمی شود.

 

1455750

 

کوتینیو که بعد از انتقال به بارسلونا از لیورپول در این تیم روزهای دشواری را پشت سر گذاشت و نتوانست انتظارها را از خود برآورده کند از زمان انتقال قرضی به بایرن در این تیم روزهای خوبی را پشت سر گذاشته است. کوتینیو در بوندس‌لیگا و چمپیونزلیگ تا اینجا سه گل برای بایرن به ثمر رسانده و با اینکه بایرن در شروع فصل جاری وضعیت بغرنجی را در بوندس‌لیگا تجربه کرده ولی او یکی از بازیکنان خوب این تیم بوده است.

 

1455748

 

بایرن بر اساس قرارداد قرضی‌ای که با بارسلونا امضا کرده از این گزینه برخوردار است که در پایان فصل جاری کوتینیو را با پرداخت 120 میلیون یورو به صورت دائمی به خدمت بگیرد.

 

1455749

 

کوتینیو در یک مصاحبه در این باره گفت:" من اینجا خیلی راحتم. برنامه‌ام این است که امسال را اینجا باشم و روی عملکرد خوب در بایرن تمرکز داشته باشم. اگر همه چیز خوب پیش برود خیلی دوست دارم در بایرن بمانم".

 

 

دیدگاه‌ها