کد خبر : 1653091 | 11 آذر 1398 ساعت 14:30 | 37.3K بازدید | 2 دیدگاه

ساری: رونالدو با سطح درخشانش فاصله دارد

مائوریتزیو ساری سرمربی یوونتوس معتقد است که رونالدو به زمان نیاز دارد تا به فرم سابق خود برگردد.

ساری: رونالدو با سطح درخشانش فاصله دارد

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس روز گذشته در زمین خود برابر ساسولو با تساوی 2-2 متوقف شد و به دلیل پیروزی اینتر صدر جدول را از دست داد. یووه در مقطعی از میهمانش نیز عقب افتاد ولی رونالدو از روی نقطه پنالتی توانست گل تساوی بخش را به ثمر برساند. او با این حال نشان داد که هنوز رونالدوی واقعی نیست. یکی دو مصدومیت در ماه های اخیر باعث شده تا فوق ستاره پرتغالی از فرم خود فاصله بگیرد.

 

 

1455771

 

 

مائوریتزیو ساری در مورد شرایط فعلی رونالدو گفت: « رونالدو؟ از لحاظ استقامت بدنی و شرایط فیزیکی وضعیت او بهبود پیدا کرده ولی هنوز با سطح درخشانش فاصله دارد. او در خط حمله برای گل زدن بیش از قبل دچار سختی می شود و ما باید روی این مساله بیشتر کار کنیم. با این حال تحت هر شرایطی در اختیار داشتن او یک مزیت برای ما محسوب می شود.»

 

ساری در مورد تعویض زودهنگام ایگواین گفت:« ساسولو به ما فشار می آورد و احساس کردم در مرکز زمین مشکلاتی داریم. به دنبال انسجام بیشتر در تیم بودم و رمزی را وارد زمین کردم.»

 

رونالدو این روزها شرایط چندان خوبی در یوونتوس ندارد و بدون شک رسیدن توپ طلا به مسی در مراسم امشب فرانس فوتبال نیز از لحاظ روحی برای او خبر خوبی نخواهد بود.

 

دیدگاه‌ها