کد خبر : 1653093 | 11 آذر 1398 ساعت 14:43 | 55.2K بازدید | 0 دیدگاه

مطرح شدن نام استراماچونی برای رد گم کنی است

منزوی: گل دوم سپاهان بدتر از پنالتی بود

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال می گوید اعتراض به داوری زاهدی فر در بازی برابر سپاهان اتفاقی خاصی را به نفع این تیم رقم نمی زند.

منزوی: گل دوم سپاهان بدتر از پنالتی بود

کامران منزوی در این باره به "ورزش سه" می گوید: بازی با سپاهان تمام شد و این اعتراض ها چیزی را تغییر نمی دهد. ما باید به فکر پیروزی برابر شهرخودور باشیم و تلاش کنیم در این بازی به صدرجدول برسیم.

 

او ادامه داد: همه در مورد صحنه هند حرف می زنند و این موضوع باعث شده کسی به گل دوم سپاهان که صد در صد آفساید بود اشاره نکند. آن صحنه خیلی مهمتر بود که باعث شد سه امتیاز از دست ما خارج شود. 

 


عضو هیئت مدیره استقلال در مورد اینکه اشتباه زاهدی فر عمدی بود هم می گوید: من نمی توانم بگویم این اشتباه عمدی بوده است یا نه ولی وقتی ایشان در دو سه بازی علیه استقلال قضاوت می کند حتما چیزی بوده است ولی بازهم نمی خواهم بگویم عمدی بوده یا نه. 

 

منزوی در مورد شایعاتی که در مورد سرمربیگری استراماچونی در تیم ملی به وجود آمده هم گفت:  استراماچونی مربی بزرگ و قابل احترامی است و شما می بینید که با بازیکنان جوان چه نتایجی کسب کرده است. البته من این را بگویم آن کسانی که برای تیم ملی تصمیم می گیرند سرمربی خود را انتخاب کرده اند و این صحبت ها برای رد گم کنی است.

دیدگاه‌ها