کد خبر : 1653102 | 11 آذر 1398 ساعت 15:08 | 23.9K بازدید | 0 دیدگاه

گلف برای بیل و ملی پوشان ولز ممنوع شد

رایان گیگز سرمربی ولز انجام بازی گلف در طول رقابت های یورو 2020 و قبل از آن را برای گرت بیل و دیگر ملی پوشان ممنوع کرد.

گلف برای بیل و ملی پوشان ولز ممنوع شد

به گزارش "ورزش سه"، گرت بیل ستاره ولزی رئال مادرید علاقه و وسواس عجیبی به ورزش گلف دارد. او از هر فرصتی برای حضور در زمین گلف استفاده می کند و این مساله با واکنش هایی منفی نیز همراه بوده است.

برخی معتقدند دلیل اصلی مصدومیت های گاه و بیگاه بیل، همین مشغولیت های او در گلف است. اخیرا پدراک میاتوویچ اسطوره رئال در مصاحبه ای گفت که برای گرت بیل ابتدا تیم ملی ولز و گلف مهم هستند و سپس رئال مادرید. اظهارنظری که سوژه کنایه ولزی ها به رئال مادرید نیز شده است.

 

 

1452716

 

 

جاناتان فورد مدیر اجرایی فدراسیون فوتبال ولز در مصاحبه با دیلی میل اعلام کرد که بیل و دیگر ملی پوشان از ورزش گلف منع شده اند:« نمی توان شرایطی ایجاد کرد که به واسطه گلف، فرم بدنی و سلامتی بازیکنان در یورو 2020 به خطر بیفتد. می دانم که امکان ندارد یک بازیکن در تمام طول روز تمرین فوتبال کند ولی او باید تمام تمرکزش روی تیم ملی باشد و مراقب سلامتی خود باشد.

رایان گیگز معتقد است که تمرکز بازیکنان باید فقط روی فوتبال باشد و نه هیچ ورزش دیگری. برای تفریح نیز نباید وقت شان را با گلف و هر چیز دیگری که شرایط بدنی شان را به خطر می اندازد، پر کنند.»

 

تیم ملی ولز در یورو 2020 با تیم های ترکیه، سوئیس و ایتالیا همگروه است و بازی هایش در باکو و رم برگزار خواهد شد.

فورد در این رابطه گفت:« در باکو و رم، هوای گرمی در انتظارمان خواهد بود و نباید از هیچ چیزی غفلت کنیم. نیاز نیست در این شهرها اردو بزنیم و یک روز قبل خودمان را به آنجا خواهیم رساند. ما از هیچ تلاشی برای کمک کردن به شرایط تیم ملی دریغ نخواهیم کرد.»

 

 

1455379

 

 

دیدگاه‌ها