کد خبر : 1653113 | 11 آذر 1398 ساعت 16:25 | 49.8K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش؛

وداع مسی با مصدومیت؛ لحظه شماری برای الکلاسیکو

لیونل مسی از روزهای افت ناشی از مصدومیت فاصله زیادی گرفته و این بهترین خبر برای بارسا به فاصله دو هفته تا ال کلاسیکو است.

وداع مسی با مصدومیت؛ لحظه شماری برای الکلاسیکو

به گزارش "ورزش سه"، 16 روز به ال کلاسیکو شرایط لیونل مسی بهتر از همیشه به نظر می رسد و او پس از یک مصدومیت کلافه کننده، حالا قدم های بزرگی برای رسیدن به فرم همیشگی خود برداشته است. پس از بازی دیشب اتلتیکو و بارسا دیگر کسی نمی تواند کتمان کند که ما شاهد لیونل مسی همیشگی در میادین هستیم.

 

 

1455626

 

 

مسی در 7 هفته اخیر لالیگا موفق به زدن 9 گل شده است و از لحاظ آمار گلزنی در شرایط مشابهی نسبت به سال گذشته در چنین مقطعی قرار دارد. او 9 بازی در لالیگا انجام داده و 9 گل زده است؛ متوسط یک گل در هر بازی.

 

پس از نمایش درخشان برابر دورتموند که یک گل زد و دو پاس گل داد و بازی شب گذشته که یک گل سه امتیازی در دقیقه 86 زد، مشخص شد که مصدومیت ابتدای فصل و افت ناشی از آن را کاملا به دست فراموشی سپرده است.

مسی 4 هفته ابتدایی لالیگا را از دست داد و در هفته هفتم نیز حضور نداشت. او هفته های 5 و 6 که به میدان رفت ولی موفق به گلزنی برابر گرانادا و ویارئال نشد اما هفته هشتم برابر تیم طعمه مورد علاقه اش یعنی سویا یک گل زیبا از روی ضربه کاشته زد و نقش مهمی در برتری 4-0 تیمش داشت. سپس یک گل و یک پاس گل برابر ایبار، دو گل و دو پاس گل مقابل وایادولید، هت تریک برابر سلتا و در ادامه نمایش های عالی برابر دورتموند و اتلتیکو از راه رسیدند.

 

 

1455624

 

 

بارسا هفته بعد یک بازی به ظاهر ساده برابر مایورکا پیش رو دارد و سپس باید به مصاف سوسیداد و اینتر برود. دو بازی قطعا دشوار برای مسی و آبی اناری ها. پس از این سه بازی، نوبت به ال کلاسیکو می رسد. مسی قطعا برابر مایورکا و سوسیداد به میدان خواهد رفت ولی باید دید که او به سبب تشریفاتی بودن بازی با اینتر در ترکیب تیمش قرار خواهد گرفت یا استراحت خواهد کرد. اینکه اینتر می تواند سی و پنجمین تیمی باشد که مسی در لیگ قهرمانان دروازه اش را گشوده، شاید انگیزه ای برای حضور او در فهرست 18 نفره بارسا باشد.

 

مسی با ادامه این روند، در بهترین شرایط به ال کلاسیکو خواهد رسید. 9 گل در 9 بازی و به خصوص گل فوق العاده اش به یان اوبلاک در بازی شب گذشته، زنگ خطری برای رئال خواهد بود. کهکشانی ها امسال تیمی متفاوت نسبت به سال گذشته هستند و شانه به شانه بارسا در صدر پیش می روند. 27 آذر و در نوکمپ، آنها یک مسی روی فرم را پیش رو خواهند داشت. چالشی که مشخص می کند چه تیمی شانس اول قهرمانی خواهد بود.

 

 

1452480

 

دیدگاه‌ها