کد خبر : 1653117 | 11 آذر 1398 ساعت 16:49 | 73.5K بازدید | 0 دیدگاه

الان باید روی ذوب آهن تمرکز کنیم

شجاع: دست تک‌تک کسانی که رای دادند را می‌بوسم

مدافع پرسپولیس بابت انتخاب میلیونی رای خود از هوادارانی که در این نظرسنجی شرکت کردند تشکر کرد.

شجاع: دست تک‌تک کسانی که رای دادند را می‌بوسم

به گزارش "ورزش سه"، شجاع خلیل زاده اکنون با فاصله جالب توجهی از رقیب مالزیایی خود نزدیک به عنوان زننده زیباترین گل فصل لیگ قهرمانان آسیاست. او با تشکر از حمایت ویژه هواداران در این نظرسنجی گفت: ابتدا باید از تک تک کسانی که لطف داشتند و به من رای دادند تشکر کنم و دست تک تک آنها را می‌بوسم. برایم این یک اتفاق هیجان انگیز بود و خیلی دوست داشتم که بتوانم برپایه حمایت هواداران به آن برسم.


وی با اشاره به حمایت‌هایی که طی روزهای اخیر برای رقابت با حریف مالزیایی‌اش شکل گرفته گفت: واقعا خیلی عجیب بود. من هر تعداد بیشتر که رای می‌آوردم چند ساعت بعد او بالاتر بود. با این حال من مطمئن بودم که حمایت میلیونی هواداران پرسپولیس و البته عزیزان دیگر را در کنار خودم دارم. از همه جامعه ورزشی، هنری و ... که طی این مدت از من حمایت کردند تشکر می‌کنم و شرمنده آنها هستم.


خلیل زاده درباره نارضایتی هواداران از عملکرد تیم گفت: خودمان هم همیشه به برد عادت داریم و مطمئن باشید به این شرایط راضی نیستیم. باید سعی کنیم هفته به هفته بهتر شویم و از مدعیان عقب نمانیم. بعد از لغو بازی با نساجی تمام تمرکزمان روی بازی با ذوب آهن بوده و می‌خواهیم هر طور شده نیم فصل را به بهترین شکل به پایان برسانیم و بتوانیم در ادامه فصل نیز به اهداف خودمان در کنار هواداران برسیم. حمایت آنها را در این روزها بیشتر از هر زمان دیگری نیاز داریم و با آنها می‌توانیم کارهای بزرگی انجام دهیم.

 

دیدگاه‌ها