کد خبر : 1653122 | 11 آذر 1398 ساعت 17:22 | 10.6K بازدید | 0 دیدگاه

با برگزاری هفته هفتم رقابت های لیگ برتر بانوان

کورس قهرمانی لیگ برتر در اختیار کرمان و کردستان

دو تیم کرمانی و کردستانی حاضر در لیگ برتر بانوان حالا فاصله بیشتری نسبت به دیگر تیم های حاضر در این بازی ها دارند. بم و سیرجان باز هم اولین شانس های قهرمانی لیگ برتر هستند.

کورس قهرمانی لیگ برتر در اختیار کرمان و کردستان

به گزارش "ورزش سه"، بازی های هفته هفتم لیگ برتر بانوان پس از حدودا دو هفته تعطیلی امروز برگزار شد و هشت تیم از دوازده تیم حاضر در این بازی ها به مصاف یکدیگر رفتند. بازی هایی که نتایج آن فاصله دو تیم کرمانی و کردستانی حاضر در این بازی ها را نسبت به سایر تیم ها بیشتر کرد.

 

•  ملوان بندرانزلی 2  شهرداری سیرجان 4

سیرجانی ها در بازی امروز به مصاف ملوانی رفتند که اوضاع مساعدی در جدول رده بندی ندارد. انزلی چی ها که این بازی را در خانه برگزار می کردند هرچند دو بار دروازه حریف خود را باز کردند اما در نهایت بازی را با حساب 4 بر 2 به حریف واگذار کردند. آنها با این شکست کماکان 5 امتیازی باقی ماندند و در رده نهم جدول رده بندی قرار گرفتند. سیرجانی ها نیز با این پیروزی 13 امتیازی شدند تا در رده پنجم جدول رده بندی قرار بگیرند.

 

•  شهرداری بم 3  هیات فوتبال البرز 0 (به دلیل عدم حضور تیم میهمان)

کرجی ها که امید زیادی به پیروزی در این بازی نداشتند ترجیح دادند از مجوز عدم حضور در یک بازی استفاده کنند و در این دیدار حضور نیافتند تا همچنان با 13 امتیاز در رده ششم جدول رده بندی قرار بگیرند. در سوی دیگر بمی ها با این برد انضباطی موفق شدند خود را 21 امتیازی کنند و به دلیل تفاضل گل بهتر در صدر جدول رده بندی قرار بگیرند.

 

•  پالایش گاز ایلام 3  زاگرس شیراز 0 (به دلیل عدم حضور تیم میهمان)

شیرازی ها دومین تیم هفته هفتم لیگ برتر بانوان بودند که ترجیح دادند در بازی این هفته به میدان نروند. شیرازی ها که گویا اوضاع مالی نامساعدی دارند با غیبت در این دیدار همچنان 6 امتیازی باقی ماندند تا در رده هشتم جدول رده بندی قرار داشته باشند. ایلامی ها هم با این حکم انضباطی توانستند 15 امتیازی شوند و در رده سوم جدول قرار گرفتند و در سوی دیگر نیز شیرازی ها نیز با این غیبت 6 امتیازی و در رده هشتم باقی ماندند.

 

1412567

 

•  آذرخش کردستان 3  ذوب آهن 0

کردستانی ها در دیدار امروز نیز توانستند با برد به کار خود پایان دهدند تا همچنان در کورس قهرمانی لیگ باقی بمانند. آنها با این برد توانستند 21 امتیازی شوند تا به دلیل تفاضل گل پایین تر در رده دوم جدول رده بندی قرار بگیرند. در سوی دیگر ذوبی ها نیز با این شکست همچنان 6 امتیازی باقی ماندند تا در رده هفتم جدول رده بندی قرار بگیرند.

 

•  سپاهان 5 همیاری ارومیه 0

سپاهانی ها نیز یکی از بازی های پرگل هفته هفتم را برگزار کردند. آنها در این دیدار موفق شدند 5 بار دروازه ارومیه ای ها را باز کنند تا 14 امتیازی شوند و در رده چهارم جدول رده بندی قرار بگیرند. همیاری نیز با این شکست همچنان اوضاع نامساعدی دارد تا با 4 امتیاز در رده دهم جدول رده بندی قرار بگیرد.

 

•  پارس جنوبی بوشهر 2  آویسا خوزستان 6

بوشهری ها در ادامه نتایج بد خود در این بازی به مصاف تیم پایین جدولی آویسا رفتند و در نهایت نتوانستند به نتیجه ای بهتر از این شکست پرگل دست پیدا کنند. آنها تاکنون به هیچ امتیازی در بازی های این فصل دست پیدا نکردند تا همچنان بدون امتیاز باقی بمانند. آویسای خوزستان نیز با این برد به اولین پیروزی خود دست یافت و با 4 امتیاز در رده یازدهم جدول رده بندی قرار گرفت.

دیدگاه‌ها