کد خبر : 1653134 | 11 آذر 1398 ساعت 18:25 | 14.3K بازدید | 0 دیدگاه

لوو: برنامه ای برای بازگشت به بوندسلیگا ندارم

سرمربی آلمان احتمال مربیگری در یک تیم باشگاهی را تکذیب کرد.

لوو: برنامه ای برای بازگشت به بوندسلیگا ندارم

به گزارش "ورزش سه"، یواخیم لوو از سال 2006 هدایت تیم ملی فوتبال آلمان را بر عهده دارد و توانسته با این تیم قهرمانی در جام جهانی را به دست آورد.

لوو قبل از هدایت ژرمن‌ها بین سال 1996 تا 1998 هدایت اشتوتگارت را در رقابت‌های بوندسلیگا برعهده داشت او همچنان در لیگ‌های اتریش، ترکیه و سوئیس هم مربیگری کرده است.

لوو درباره بازگشت به بوندسلیگا و برعهده گرفتن هدایت یک تیم باشگاهی گفت:« من هیچ برنامه‌ ای برای بازگشت به بوندسلیگا ندارم و این تصمیم قطعی من است.»

 

 

1334341

 

 

یواخیم لوو درباره شکست هرتابرلین تیم جدید یورگن کلیزمن در دیدار برابر دورتموند گفت:« دوست داشتم که دوست بسیار خوبم کلینزمن در بازگشت به بوندسلیگا حداقل یک امتیاز را به دست آورد اما متاسفانه هرتابرلین تن به شکست داد. من با کلینزمن و کوپکه رابطه خوبی دارم و خوشحالم که این دو در بوندسلیگا حضور دارند.»

 

 

1453840

 

 

یواخیم لوو درباره هانس فلیک، دستیار سابقش که هدایت بایرن مونیخ را برعهده گرفته است، گفت:« نمی‌دانم سرنوشت او با بایرن مونیخ چه خواهد شد. باید دید که سران این باشگاه آیا می‌خواهند که این مربی را در زمستان حفظ کنند یا اینکه برنامه‌های دیگری در سر دارند.

بازیکنان بایرن به فلیک اعتماد دارند و این مربی توانسته نتایج بسیار خوبی به دست آورد. شکست برابر لورکوزن چیزی را تغییر نمی‌دهد. خوشحالم که او در تیم بزرگ بایرن مربیگری می‌کند. بدون شک او می‌داند چه فرصت بزرگی را به دست آورده است و نهایت تلاشش را به کار می‌گیرد تا نتایج لازم را به دست آورد.»

 

دیدگاه‌ها