کد خبر : 1653136 | 11 آذر 1398 ساعت 18:45 | 56.9K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای تله فوت

امباپه در انتظار رئال؛ بی محلی به پیشنهاد تمدید PSG

کیلیان امباپه پیشنهاد تمدید قرارداد وسوسه انگیز پی اس جی را بی پاسخ گذاشته است.

امباپه در انتظار رئال؛ بی محلی به پیشنهاد تمدید PSG

به گزارش "ورزش سه"، آینده کیلیان امباپه در پاری سن ژرمن نامشخص است. ستاره ای که در هر پنجره نقل و انتقالاتی یکی از سوژه های بزرگ محسوب می شود و همواره از او به عنوان گزینه جدی رئال مادرید نام برده شده است.

اخیرا زیدان در نشست خبری قبل از بازی رئال و پی اس جی از علاقه شدید خود به امباپه صحبت کرد و پیش از آن نیز گفته بود که رویای امباپه بازی برای رئال است.

 

 

1455838

 

 

باشگاه پاری‌سن‌ژرمن اطمینان دارد که رئال برای جذب کیلیان امباپه دست به کار خواهد شد، به همین دلیل تصمیم گرفته قرارداد این ستاره 21 ساله را تمدید کند.

 امباپه همین حالا هم قراردادی تا پایان فصل 22-2021 با پاریسی‌ها دارد. باشگاه فرانسوی هم تصمیم دارد با تغییر شرایط قرارداد، کاری کند که جلوی وسوسه امباپه برای پیوستن به رئال‌مادرید را بگیرد.

 

 

1453749

 

 

طبق ادعای تله فوت، کیلیان امباپه هنوز هیچ پاسخی به پیشنهاد پی اس جی نداده است و به گفته ایجنت این بازیکن، او قصد دارد فقط روی فوتبال و بازی های پیش روی تیمش تمرکز کند؛ نه مسائلی مثل تمدید قرارداد.

پی اس جی که در هراس از دست دادن امباپه به سر می برد، سعی دارد هرچه زودتر با این بازیکن تمدید کند و به همین منظور قراردادی با دستمزد به مراتب بالاتر از دستمزد فعلی به وی ارائه داده اند.

ستاره فرانسوی می تواند تا آخرین فصل حضورش در پی اس جی صبر کند و سپس در مورد آینده اش تصمیم بگیرد که در این صورت باید منتظر شایعات بیشتری در مورد او باشیم. اما اگر او در نهایت تن به تمدید دهد، شانس رئال برای جذبش به میزبان قابل توجهی کاهش خواهد یافت. اتفاقی که نه زیدان و نه سران رئال، دوست ندارند رخ بدهد.

 

دیدگاه‌ها