کد خبر : 1653145 | 11 آذر 1398 ساعت 19:28 | 36.3K بازدید | 0 دیدگاه

قهرمانی معنادار کاناوارو یک ماه پس از جریمه (عکس)

فابیو کاناوارو سرمربی نام آشنای دنیای فوتبال یک ماه پس از اینکه با جریمه های فرهنگی باشگاه چینی مواجه شد، توانست این تیم را بار دیگر به عنوان قهرمانی سوپرلیگ چین برساند.

به گزارش "ورزش سه"، قهرمانی لیگ برای گوآنگژو در شرایطی به دست آمد که آنها فصل پر فراز و نشیبی را سپری کردند تا هشتمین قهرمانی آنها طی 9 فصل بدست بیاید.


با این حال این قهرمانی از این جهت حائز اهمیت بود که یک ماه پیش فابیو کاناوارو پس از حذف از رقابت های لیگ قهرمانان آسیا با جریمه باشگاهش مواجه شد و فاصله ای با اخراج نداشت.


تساوی 2-2 برابر هنان جیان و کنار رفتن از بازی های آسیایی سبب شد تا باشگاه گوانگژو اعلام کند فابیو کاناوارو برای چند هفته آتی روی نیمکت حضور نخواهد داشت؛ چرا که باید در کلاس های بازآموزی فرهنگی که توسط باشگاه ترتیب داده شده است شرکت کند. عجیب تر اینکه هدایت گوانگژو در هفته هایی که کاناوارو حضور ندارد، به ژنگ ژی کاپیتان تیم محول شد.

 

1455852

 

1455851

 

1455853


این تصمیم باشگاه چینی البته با واکنش کاناوارو روبرو شد و او این کشور را ترک کرد و به امارات سفر کرد تا در کلاس های فرهنگی باشگاه شرکت نکند و در سوی دیگر مدیران باشگاه گوآنگژو که با رفتارشان با انتقادات زیادی مواجه شدند، روز سوم نوامبر بیانیه ای منتشر کردند و اعلام کردند کاناوارو کارش را ادامه خواهد داد.


کاناوارو بهترین بازیکن سال 2006 جهان، قراردادی 5 ساله با باشگاه چینی امضا کرده است. او که دومین سال حضورش در چین را سپری کرد، به دلیل اینکه نتوانسته بود، هفت قهرمانی پیاپی گوآنگژو را به عدد 8 برساند، زیر فشار انتقادات قرار گرفته بود ولی حالا با یک سال تعویق بار دیگر گوآنگژو را به جایگاه سابقش در فوتبال چین بازگردانده است.

دیدگاه‌ها