کد خبر : 1653166 | 11 آذر 1398 ساعت 20:43 | 146.2K بازدید | 0 دیدگاه

وقتی از برف حرف می‌زنیم از چه حرف می زنیم؛

فوتبال دیوانه‌وار در حوالی قطب شمال

دیدار دو تیم ترومسو ایل و استاباک در فوتبال نروژ، حین بازی با شرایط ویژه ای روبرو شد.

فوتبال دیوانه‌وار در حوالی قطب شمال

به گزارش "ورزش سه"، هفته انتهایی لیگ برتر فوتبال نروژ در شرایطی روز گذشته به ایستگاه پایانی رسید که دیدار دو تیم میانه جدولی مسابقات با اتفاقات عجیب و غریبی همراه بود و بارش شدید برف سبب تعطیلی موقت بازی شد؛ آن هم در منطقه ای که بارش برف اتفاقی نیست که باعث تعجب شود. با این حال میزبان بارش در استادیوم الفهیم شهر ترومسوی نروژ به اندازه‌ای بود که مسئولان برای برف روبی دقایقی بازی را نگه دارند.


دیدار دو تیم در شرایطی آغاز شد که بارشی وجود نداشت ولی در عرض چند دقیقه کار به جایی رسید تا بازی 15 دقیقه در نیمه اول تعطیل شود و ماشین های برف روبی که غلتکی به آنها متصل شده بود، به زمین آمدند و با روشی حرفه ای چمن ورزشگاه را برای آغاز مجدد بازی برف روبی کردند.

 

1455914


وقتی به کامنت هایی که زیر ویدئوی منتشر شده این اتفاق نگاهی می اندازیم هم به حرف های جالبی برمی خوریم.


یکی از کاربران در واکنش به این شرایط با کنایه نوشته :« من می خواهم بگویم فوتبال بازی کردن در دسامبر و آن هم در شهری نزدیک قطب شمال، ایده فوق العاده ای است».


یک کاربر دیگر هم که به نظر می رسد علاقه زیادی به برف دارد، در واکنش به این بازی نوشته است :« این فوق العاده بود؛ من عاشق زمین برفی هستم».

 

کاربر دیگری نوشته است: « من روز بازی آنجا کار می کردم. نزدیک به سه ساعت ما برف ها را پارو می کردیم و در همان زمان هم دو تراکتور زمین را تمیز می کردند. حالا هم کمرم درد می کند و هم روحم آزار دیده است».

 

1455917

 

1455916

 

1455911

 

1455913

 

1455912

 

1455915

 

1455920

 

1455921

 

 

 

کاربری که به نظر می رسد خودش فوتبالیست بوده و این شرایط را تجربه کرده، نوشته است:« این بازی مرا به یاد بازی ای انداخت که در استونی انجام دادم و ما مجبور شدیم چند مرتبه بازی را قطع کنیم تا ببینیم بازیکنان کجا هستند و ما کجا هستیم. من به عنوان وینگر راست بازی می کردم و نمی توانستم بازیکن مکملم که در پست وینگر چپ بازی می کرد را ببینم؛ حتی دروازه را هم نمی توانستم ببینم، چون برف با ضخامت زیادی در حال فرود به زمین بود. آن بازی باید لغو می شد ولی ما از راه دوری به استونی رفته بودیم و امکان این کار وجود نداشت».

 

این مسابقه در نهایت با تساوی یک بر یک به پایان رسید ولی نکته قابل توجه که می تواند در آینده به کمک فوتبال ایران بیاید، روش برخورد با این حادثه طبیعی است و اینکه چطور نروژی ها علیرغم بارش سنگین برف، زمین چمن را مهیای بازی می کنند.

 

یکی از کاربران نروژی اینگونه به این اتفاق واکنش نشان داده است:« در تلویزیون آنها نشان دادند که کل زمین برف روبی شد و به حالت اول بازگشت؛ اجازه بدهید این را بگویم که به تلویزیون چسبیده بودم».

دیدگاه‌ها