کد خبر : 1653201 | 12 آذر 1398 ساعت 09:40 | 50.4K بازدید | 0 دیدگاه

سه‌شنبه 12 آذر؛

هشتگ حاشیه؛ از کجا چه خبر؟

گوشه‌ای از ترندهای ورزشی و به خصوص فوتبالی در شبکه‌های اجتماعی.

هشتگ حاشیه؛ از کجا چه خبر؟

 

 

 

امروز سه‌شنبه 12 آذر در "ورزش سه" به ترندهای ورزشی در شبکه‌های مختلف اجتماعی خواهیم پرداخت. این مطلب تا پایان امروز به روزرسانی خواهد شد.

 

 

1456249

 

-لیونل مسی گفته: من خیلی از این لحظات لذت می‌برم چون می‌دونم بازنشستگی داره نزدیک می‌شه. من الان 32 ساله‌ام و تا پایان فصل 33 ساله خواهم بود، پس همونجور که گفتم، همه‌چیز به این بستگی داره که از نظر فیزیکی چه احساسی داشته باشم.

 

 

 

1456248

- عکس و فیلم خوشحالی متئو پسر مسی بعد از برنده شدن پدرش در رقابت بر سر توپ طلا بازتاب زیادی داشت، جالب اینکه  اول شایعه شد متئو اینجا داره به پسر برادر ون‌دایک که کنارش نشسته می‌خنده. اما بعد مشخص شد که این پسر نوجوان پسر برادر مسی است که در مراسم حضور داشته.

 

 

1456241

- توییتر بی‌بی‌سی اسپورت اعلام کرده که از سال آینده به مسابقات فرمولا E هم عنوان قهرمانی جهان داده میشه. فرمولا 1 تنها سری مسابقه‌ی تک‌صندلی شناخته شده به عنوان قهرمانی جهان است.

 

 

 

 

1456240

 

-مربی‌ها و کاپیتان‌های مورد اعتمادشون.

 

 

 

1456239

-مدال افتخار ایالت باواریا به توماس مولر به پاس افتخاراتی که برای این ایالت کسب کرده، اهدا شد.

 

 

 

1456227

-کالوم چمبرز بازیکن آرسنال به حواشی ایجاد شده در پی بی‌توجهی بازیکنان این تیم به پسر هوادار پاسخ داد. او در توییتر خود عکس‌هایی از پسربچه‌ی هوادار در رختکن آرسنال منتشر کرد و نوشت: "دوربین‌ها بعضی وقت‌ها فقط یک طرف داستان را نشان می‌دهند. همیشه عالیه که توپچی‌های جوونمون رو در رختکن و قبل از هر بازی ببینیم. امیدواریم که بیلی روز یکشنبه در نورویچ یک روز عالی رو گذرونده باشه و دیدار با او مایه‌ی خوشوقتی ما بود."

 

 

 

 

 

1456221

- مسی گفته بازنشستگی داره نزدیک میشه. توییتر گل در واکنش به این حرف مسی توییت کرده: این کار رو با ما نکن! ما آماده نیستیم.

 

 

 

 

1456220

- یورگن کلوپ راجع به جایز‌ه‌ی توپ طلا گفته: این تصمیم رو خبرنگارها می‌گیرن درسته؟ من یه خورده متفاوت می‌بینم این قضیه رو. لیونل مسی احتمالا بهترین بازیکنیه که من به عمرم دیدم. من اما هیچ فصلی تاثیرگذارتر و چشمگیرتر از این از یه مدافع (ویرژیل ون‌دایک) یادم نمیاد. هرگز!

 

 

 

1456218

 

یورگن کلوپ راجع به برنامه‌ی لیورپول در پنجره‌ی نقل و انتقالات ژانویه گفته: "ما تقریبا همیشه آماده‌ایم. اگر کاری باشه که بتونیم بکنیم و به ما کمک کنه، حتما انجامش میدیم."

 

 

 

1456217

 

-شرکت نایکی کفش‌هایی با طراحی خاص رو به افتخار بردن توپ طلای مگان راپینو و برای بزرگداشت او وارد بازار کرده.

 

 

 

1456212

-پپ گواردیولا گفته که در ژانویه هیچ بازیکن جدیدی نمی‌خواد.

 

 

1456209

-توییت دیشب ترنت الکساندر آرنولد وایرال شده؛ آرنولد عکسی از خودش در حال تعریف کردن موضوعی برای دو تا از هم‌تیمی‌هاش گذاشته و توییت کرده: "خلاصه بارسا اینجا بود و ما این کرنره رو به دست آوردیم..."

اشاره‌ی آرنولد به بازی برگشت نیمه‌نهایی چمپیونزلیگ در سال گذشته است که بارسا با شکست 0-4 از لیورپول حذف شد. گل چهارم از روی کرنر آرنولد به ثمر رسید. آرنولد به این ترتیب حسابی بارسا و مسی رو در شب توپ طلایی دست انداخته.

 

 

 

 

1456203

-گل به صحبت‌های مورینیو در مورد سون در کنفرانس پیش از بازی با منچستر پرداخته: "یه بازیکن محشر، یه پسر محشر."

ژوره مورینیو گفته که عاشق سون هیونگ مینه.

 

 

1456173

- دیلی اسپورت به سخنان پل اسکولز بازیکن سابق منچستر یونایتد پرداخته که گفته "سولسشر به سه چهار پنجره‌ی نقل و انتقالات احتیاج دارد تا منچستر یونایتد را از نو بسازد."

 

 

1456171

- موندو دیپورتیوو توییت کرد: رئال مادرید برای اولین بار از سال 2005 در بین ده نفر برتر فوتبال بازیکنی ندارد.

هازارد برترین بازیکن رئال در این رنکینگ بود و در جایگاه سیزدهم قرار گرفت.

 

 

 

1456169

-آنتوان گریزمان در توییتر خود عکسی از خودش و مسی با توپ طلا را در راه بازگشت به بارسلونا منتشر کرده و نوشته: توپ لئو!

 

 

1456166

- گل به نقل از روزنامه‌ی عصر منچستر نوشته که مائوریسیو پوچتینو امیدوار است که مربی بعدی منچستر یونایتد شود. آرسنال، رئال مادرید و بایرن‌مونیخ همگی با این مربی لینک شده‌اند اما گزارش‌ها حاکی از آن است که او ترجیح می‌دهد شغل درجه یکی در اولدترافورد داشته باشد.

 

 

 

1456165

-انگلیس دو بازی تدارکی برای آمادگی در یورو2020 در نظر گرفته:

-دوم ژوئن با اتریش

-هفتم ژوئن با رومانی

بازی اول در وین و بازی دوم در خاک انگلیس - محل دقیق برگزاری هنوز اعلام نشده- برگزار خواهند شد.

 

 

1456163

-فوتبال دیلی راجع به بازگشت مورینیو به اولدترافورد از قول او نوشته: "من در منچستر یونایتد خوشحال بودم، اما فردا به آنجا بازمی‌گردم تا تلاش کنم و منچستریونایتد را شکست دهم."

 

 

1456156

-دیری اسپورت از رویای غیرممکن برنارد آرنو برای میلان نوشته. این میلیاردر فرانسوی مدت‌هاست که علاقه‌ی خود به خرید باشگاه میلان را نشان داده. او رویای آوردن مسی و گواردیولا به میلان را در سر دارد.

دیری اسپورت نوشته اگه با این آرژانتینی و کاتالونیایی به نتیجه نرسید، من روی آوردن امباپه و یورگن کلوپ شرط می‌بندم.

 

 

 

1456155

-واکنش‌ها به بی‌توجهی بازیکنان آرسنال به پسربچه‌ی هوادار همچنان ادامه دارد. یکی نوشته: "من واقعن برای این رفیق کوچولومون ناراحت شدم." این کاربر با تگ کردن بازیکنان آرسنال؛ اوبامیانگ،اوزیل، لاکازت، سکودران مصطفی و کالوم چمبرز از اونها خواسته که این پسربچه رو به بازی خانگی بعدیشون دعوت کنن و بهش پیراهن امضا شده‌ی باشگاه رو بدن.

 

 

1456154

-میل اسپورت نوشته به رغم حضور مورینیو روی نیمکت تاتنهام، کریستین اریکسن همچنان تصمیم به ترک این تیم دارد و قرارداد جدید را امضا نخواهد کرد.

 

 

1456152

- توییتر گل با انتشار عکسی از رونالدو و مارادونا در کنار هم به شوخی نوشته: می‌خوام به بچه‌هام بگم اینا کریستیانو رونالدو و لیونل مسی بودن!

 

 

 

1456145

-سولسشر در واکنش به گمانه‌زنی‌ها مبنی بر اینکه شغلش به نتیجه‌ی دو بازی پیش رو بستگی دارد گفته: "من فقط به این شایعات می‌خندم، حداقل می‌دونم که این شایعات هیچ منبع موثقی ندارند و همه دروغ‌های پرت و پلای ساختگی هستند."

خدا رو شکر! می‌تونیم یه نفس راحتی بکشیم بچه‌ها! اوله اینجاست که بمونه!

 

 

 

1456135

- مسی امروز با توپ طلای شماره شش اینجوری از خواب بیدار شده!

 

 

1456115

-انتشار فیلمی از بازیکنان آرسنال در راه رختکن ورزشگاه در دیدار با نورویچ خبرساز شده و واکنش‌های بسیار ی را در صفحات مجازی برانگیخته. در این فیلم پسربچه‌ای در راهرو ایستاده و قصد دست دادن با بازیکنان آرسنال را دارد ولی توپچی‌ها به او توجهی نمی‌کنند.

یکی از اکانت‌های طرفداری با توییت کردن این فیلم نوشته: "این دیگه چه کثافتیه؟ حتی یکی از بازیکنان توجهی به این پسربچه در بازی روز یکشنبه با نورویچ نکرد، فقط یک ثانیه طول می‌کشید که به این بچه توجه کنند و روزش رو بسازند."

 

 

 

1456113

-بی‌بی‌سی اسپورت توییت کرده: اوله‌گنار سولسشر به بازیکنانش گفته که او با توجه به نتیجه‌ای که مقابل تاتنهام و من‌سیتی می‌گیرد ممکن است اخراج شود.

البته این نقل قول فعلا فقط یک شایعه است.

 

 

 

1456111

-موندو دیپورتیوو به رکورد عجیب و ناخوشایند گرت بیل با رئال اشاره کرده است: با حضور این پسر ولزی در ترکیب، مادرید در هشت بازی باخته، یک تساوی کسب کرده و فقط یک بار پیروز شده.



 

1456101

-اسپورت بایبل همراه با انتشار عکس سلفی دروگبا و امباپه در مراسم توپ طلای دیشب، خاطره‌ی دروگبا را نیز توییت کرده. دروگبا گفته: "ده سال پیش بعد از بازی چلسی و بارسلونا، یه بچه‌ای اومد پیش من و خواست که عکس بگیره. اون روز من گفتم نه چون خیلی از تصمیمات داوری عصبانی بودم. بعدا فهمیدم که اون بچه کیلیان امباپه بوده. الان می‌خوام دینم رو بهش ادا کنم." دروگبا بعد تمام سالن رو بلند کرد تا با اونها یه سلفی با امباپه بگیره.

 

 

1456095

-حواشی جایزه‌ی توپ طلا هنوز ادامه دارد. اکانت توییتر گل ایتالیا به اظهارات جنجالی کیه‌لینی پرداخته. جورجیو کیه‌لینی، کاپیتان یوونتوس و هم‌تیمی کریستیانو رونالدو گفته: "سال 2018 رئال مادرید مانع بردن توپ طلا توسط رونالدو شد. یه دزدی بود!"

او رئال را متهم کرد که سال گذشته به دلیل ترک رئال توسط رونالدو و انتقال او به یوونتوس، مانع از این شده که توپ طلا به کریستیانو تعلق بگیرد.

 

 

 

1456075

-گل نیوز با اشاره به جایزه بهترین فوتبالیست سال ایتالیا که دیشب به کریستیانو رونالدو تعلق گرفت با توییت کردن عکس از او و جایزه‌اش نوشت: کریستیانو رونالدو توپ طلا را نگرفت ولی بالاخره یک چیزی نصیبش شد.

 

 

 

 

 

1456057

-دیریو اسپورت با توییت عکسی از صفحه‌ی اول روزنامه‌های امروز توییت کرده: لئو مسی تصویر اصلی روی جلد تمام مطبوعات داخلی و بین‌المللی.

 

 

 

1456055

-اسکای اسپورتس با لینک دادن به مقاله‌ای مفصل، درباره‌ی سایه‌ی سنگین پوچتینو بر اوله‌گنار سولسشر، پرسیده: آیا منچستر یونایتد همچنان با مربیشان ادامه خواهد داد؟

 

 

1456048

-اسکای اسپورتس سه بازیکن برتر رنکینگ لیگ برتر انگلیس تا به اینجای فصل را معرفی کرده: کوین دی‌بروینه، دله آلی و ویرژیل ون‌دایک.

 

 

 

1456043

-شوخی دیشب ون‌دایک با رونالدو باعث عصبانیت پیرس مورگان روزنامه‌نگار و مجری انگلیسی شده و او در توییتر خود خطاب به ون‌دایک توییت کرده: "رونالدو بازیکن خیلی بهتریه، تو اصلا در حد اون نیستی."

ون‌دایک هم در پاسخ گفته: "سلام پیرس. اگه سریع خودت رو در قطار شبکه‌های اجتماعی نمی‌انداختی و همه‌ی مصاحبه رو می‌شنیدی، می‌فهمیدی که من فقط شوخی کردم و برای این دو نفر -مسی و رونالدو- احترام خیلی زیادی قائلم."

 

 

1456033

-اکانت لیگ برتر به اشاره به بازی امشب برنلی و منچسترسیتی به من‌سیتی هشدار داده که مراقب باشد چرا که برنلی در سه بازی از پنج بازی گذشته‌ی خود برابر تیم‌های قهرمان لیگ برتر، برنده بوده!

 

 

1456029

-ایجنت کریستیانو رونالدو، خورخه مندز فکر نمی‌کند که بردن توپ طلای مسی معنای خاصی داشته باشد. او گفته: "کریستیانو بهترین بازیکن تاریخ است و شما هم این را می‌دانید!"

 

 

 

 

1456023

- مسی دیشب پس از دریافت ششمین توپ طلای خود گفت هنوز می‌تواند بهتر شود و توپ‌های طلای بیشتری را ببرد. "من خوشحالم که این زندگی را دارم، هم از نظر شخصی و هم از نظر ورزشی. من هر بار سعی می‌کنم که پیشرفت کنم. من ایمان دارم که همیشه می‌توانم کارهای بیشتری بکنم."

دیدگاه‌ها