کد خبر : 1653203 | 12 آذر 1398 ساعت 09:40 | 60.7K بازدید | 0 دیدگاه

مانه: سال دیگر این جایزه را می‌برم

واکنش ستاره لیورپول به توپ طلا: ان‌شاالله سال بعد

سادیو مانه ستاره لیورپول از اینکه دیشب در مراسم توپ طلا در پاریس شرکت نداشته عذرخواهی کرد و گفت سعی خواهد کرد سال آینده توپ طلا را به خود اختصاص دهد.

واکنش ستاره لیورپول به توپ طلا: ان‌شاالله سال بعد

به گزارش "ورزش سه"، سادیو مانه، ستاره سنگالی لیورپول به خاطر اینکه دیشب در مراسم اهدای توپ طلا که در شهر پاریس برگزار شد شرکت نداشته عذرخواهی کرد ولی گفت که احساس می‌کند سال آینده یکی از نامزدهای اصلی دریافت این جایزه خواهد بود.

 

1456031

 

سادیو مانه 27ساله در رای‌گیری برای توپ طلای 2019 بعد از لیونل مسی، ویرژیل فن‌دایک و کریستیانو رونالدو در رتبه چهارم جدول نامزدها قرار گرفت. در حالی که لیورپول فردا چهارشنبه در لیگ برتر در یک بازی حساس یعنی دربی شهر لیورپول به مصاف اورتون خواهد رفت، مانه با انتشار یک پیام ویدیویی توضیح داد که چرا در مراسم حضور نداشته. او همچنین پیش‌بینی کرد که سال آینده برنده جایزه امسال توپ طلا را به او تحویل خواهد داد.

 

1456030

 

مانه در این پیام ویدیویی گفت:" سلام به همگی. سادیو مانه هستم. خیلی دوست داشتم اینجا در کنار شما باشم ولی متاسفانه برنامه‌ام این اجازه را نداد. من همین چهارشنبه یک بازی دارم. به برنده جایزه تبریک می‌گویم و سال آینده او را خواهم دید. سعی می‌کنم سال آینده آنجا باشم و توپ طلا را به دست بگیرم. انشاالله. به زودی می‌بینم‌تان. خداحافظ".

 

 

دیدگاه‌ها