کد خبر : 1653205 | 12 آذر 1398 ساعت 09:56 | 153.3K بازدید | 0 دیدگاه

جمله‌ای که برای ستاره هلندی دردسرساز شد

حمله به شوخی فن‌دایک: تو در حد رونالدو نیستی!

بعد از انتقاد تند پیرس مورگان، روزنامه‌نگار و مجری انگلیسی از ویرژیل فن‌دایک به خاطر شوخی او با رونالدو، فن‌دایک پاسخ تندی به مورگان داد و گفت با رونالدو فقط شوخی کرده است.

حمله به شوخی فن‌دایک: تو در حد رونالدو نیستی!

به گزارش "ورزش سه"، بعد از شوخی عجیب و غریب ویرژیل فن‌دایک با کریستیانو رونالدو در مراسم توپ طلای دیشب که در آن فن‌دایک در پاسخ یک خبرنگار گفت مگر رونالدو رقیب من است؟ پیرس مورگان، روزنامه‌نگار و مجری مشهور انگلیسی در توییتر واکنش تندی به این حرف فن‌دایک نشان داد و گفت تو در حد رونالدو نیستی! فن‌دایک این حمله را بی‌پاسخ نگذاشت و در پاسخی تند خطاب به مورگان گفت با رونالدو تنها شوخی کرده است.

 

1456035

 

در مراسم توپ طلای دیشب لیونل مسی برای ششمین بار فاتح توپ طلا شد و ویرژیل فن‌دایک پشت سر او و جلوتر از کریستیانو رونالدو در رتبه دوم فهرست بیرون آمده از رای‌گیری ایستاد. فن‌دایک دیشب در جریان مراسم با رونالدو شوخی کرد و گفت متوجه نشده که رونالدو هم یکی از نامزدهای توپ طلا است چون او را در مراسم ندیده.

 

فن‌دایک در پاسخ به یک خبرنگار زمانی که از او درباره کریستیانو رونالدو پرسیده شد گفت:" مگر رونالدو رقیب من است؟". با اینکه اکثر رسانه‌ها این اظهارات فن‌دایک را به عنوان شوخی او با رونالدو تفسیر کردند اما پیرس مورگان که مشخص بود از حرف های فن‌دایک ناراحت شده در توییتی خطاب به او نوشت:" نه، کریستیانو از تو بازیکن به مراتب بهتری است. تو اصلا در حد او نیستی".

 

1456036

 

فن‌دایک هم اظهارات تند پیرس مورگان را بی‌پاسخ نگذاشت و به فاصله اندکی در توییتی در پاسخ به او نوشت:" سلام پیرس. اگر سریع خود را در قطار شبکه‌های اجتماعی نمی‌انداختی و مصاحبه را کامل گوش می‌دادی می‌فهمیدی که من آنجا فقط شوخی کردم و برای آن دو نفر یعنی مسی و رونالدو احترام خیلی زیادی قائلم".

 

 

دیدگاه‌ها