کد خبر : 1653217 | 12 آذر 1398 ساعت 10:38 | 15.9K بازدید | 0 دیدگاه

از بین سه استقلالی، یک سپاهانی و یک پرسپولیسی

بهترین بازیکن آبان ماه؛ امروز در ورزش سه

بهترین بازیکن آبان ماه فوتبال ایران، امروز ساعت 15 با نظر کارشناسان و همچنین هواداران فوتبال، مشخص و معرفی خواهد شد.

بهترین بازیکن آبان ماه؛ امروز در ورزش سه

 

به گزارش "ورزش سه"، امیر حاج رضایی، مجید جلالی، علی سامره و پژمان راهبر به عنوان کارشناسان سایت ورزش سه در آبان نیز همچون ماه گذشته به بررسی عملکرد بازیکنان لیگ برتری پرداختند و نمایش آن ها را زیر ذره بین خود قرار دادند. پس از بررسی این عملکرد، پنج بازیکن انتخاب شدند تا از بینشان، «برترین بازیکن ماه» برگزیده و معرفی شود: شیخ دیاباته، وریا غفوری، مهدی ترابی، پیام نیازمند و مهدی قائدی.

 

این هیئت داوری چهار نفره، در روزهای گذشته نیز تشکیل جلسه دادند و نظر نهایی خود را اعلام کردند. در کنار نظر کارشناسی از سوی این افراد، در نظرسنجی ورزش سه نیز نزدیک به 150 هزار نفر شرکت کردند که در آن مهدی ترابی رای بیشتری را به دست آورد. بهترین بازیکن ماه ایران امروز ساعت 15 اعلام خواهد شد.

 

در بخش نظرات ورزش سه، برخی از کاربران نسبت به حضور سه بازیکن از تیم استقلال  اعتراض داشته  و این مسئله را به سود بازیکن پرسپولیس ارزیابی کرده اند  اما نکته این است که رای اصلی در این زمینه مربوط کارشناسان و البته نمرات فنی است و نظرسنجی خوانندگان ورزش سه، تنها درصدی از رای نهایی  را به خود اختصاص می‌دهد.

 

ضمن این که مسئله حضور چند بازیکن از یک تیم، اتفاقی است که ممکن است برای بقیه تیم ها نیز پیش بیاید و تیم هایی که در مقاطع زمانی ماهیانه فرم بهتری داشته باشند طبیعتا نماینده بیشتری در میان ۵ منتخب نهایی خواهند داشت.

دیدگاه‌ها