کد خبر : 1653234 | 12 آذر 1398 ساعت 11:48 | 15.7K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش کتایون خسرویار به جایزه‌ای که نگرفت

یکی از ایرانیان حاضر در مراسم انتخاب بهترین های فوتبال و فوتسال آسیا کتایون خسرویار بود که در بخش بهترین مربی زن آسیا نامزد شده بود.

واکنش کتایون خسرویار به جایزه‌ای که نگرفت

به گزارش "ورزش سه"، جایزه بهترین مربی زن آسیا به آساکو تاکاکورا رسید. کتایون خسرویار که هم اکنون در آمریکا زندگی می کند و سرمربی دختران زیر 19 سال ریجن آکادمی آمریکا است بعد از اینکه موفق نشد این جایزه را از آن خود کند در صفحه شخصی اش نوشت خوشحال است که بخشی از این افتخار بوده است. او هم چنین می گوید: اینکه نامزد بهترین مربی زن آسیا در سال 2019 شده ام باعث فروتنی ام می شود. فوتبال زنان ایران برای پیشرفت مسیر درازی را پیش رو دارد و هیچ کس نمی تواند این تلاش را برای رسیدن به موفقیت متوقف کند.

 

گفتنی است کتایون خسرویار پیش از سفر به آمریکا سرمربی تیم دختران زیر 19 سال ایران بود. او به همراه این تیم به مرحله دوم جام ملت ها صعود کرده بود و در شرایطی از صعود به دور نهایی بازی ها باز ماند که کارت زردهای بیشتری به نسبت تیم ویتنام دریافت کرده بود. در غیر این صورت می توانست یکی از 8 تیم حاضر در مرحله نهایی جام ملت های دختران زیر 19 سال آسیا باشد. او به همین بهانه به عنوان یکی از سه نامزد بهترین مربی زن آسیا در سال 2019 انتخاب شد. مضاف بر اینکه او در تورنمنت کافا به همراه تیم ملی جوانان و البته چند بازیکن تیم بزرگسالان قهرمان شده بود. او در حاشیه مراسم به این نکته اشاره کرد با دعوت فدراسیون فوتبال باز هم برای هدایت تیم ملی جوانان به تهران سفر خواهد کرد.

دیدگاه‌ها