کد خبر : 1653267 | 12 آذر 1398 ساعت 13:50 | 48.9K بازدید | 0 دیدگاه

اتفاق منحصر به فرد در دوشاتله پاریس

دروگبا-امباپه؛ دِین 10 ساله ادا شد (عکس)

کیلین امباپه، پدیده جوان فرانسوی که ده سال پیش درخواستش برای سلفی گرفتن با دیدیه دروگبا توسط اسطوره ساحل‌عاجی رد شده بود، دیشب در مراسم توپ طلا سرانجام موفق شد با الگویش سلفی بگیرد.

دروگبا-امباپه؛ دِین 10 ساله ادا شد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، کیلین امباپه دیشب و در مراسم اهدای جوایز توپ طلا 2019 موفق شد بعد از ده سال با الگوی دوران نوجوانی‌اش دیدیه دروگبا سلفی بگیرد. امباپه ده سال پیش در سال 2009 زمانی که دروگبا ستاره چلسی بود بعد از دیدار پرهیجان چلسی و بارسلونا در لیگ قهرمانان به سراغ دروگبا رفته و از او تقاضای سلفی گرفتن کرده بود ولی دروگبا درخواست او را رد کرده بود. دیشب اما امباپه نه یک فوتبالیست نوجوان که یکی از نامزدهای دریافت توپ طلا بود که سرانجام موفق شد به آرزوی خود برسد و با دروگبا سلفی بگیرد.

 

دروگبا در آن شب ده سال پیش از داوری تام هنینگ اوربو که باعث شده بود چلسی بعد از یک بازی عجیب از لیگ قهرمانان حذف شود بسیار عصبانی بود و شاید به همین علت بود که درخواست دروگبا را رد کرده بود. دروگبا همان شب رو به دوربین ها جملاتی به زبان آورد که باعث شد شش بازی از همراهی تیمش محروم شود.

 

 

1456134

 

بعد از بازی امباپه که آن زمان نوجوانی کم سن و سال بود به سراغ دروگبا رفته و خواسته بود که با او سلفی بگیرد ولی با پاسخ منفی صریح ستاره ساحل عاجی روبرو شده بود.

 

اما دیشب در دسامبر 2019 امباپه حالا بازیکن تیم ملی فرانسه، قهرمان دنیا و پدیده درخشان فوتبال دنیا بود که نامش در فهرست نامزدهای دریافت توپ طلا قرار داشت. وقتی امباپه برای دریافت جایزه خود برای کسب مقام ششم در فهرست نامزدهای توپ طلا روی صحنه رفت، دروگبا از این فرصت استفاده کرد تا ناراحتی احتمالی او از اتفاق ده سال پیش را جبران کند.

 

1456125

 

دروگبا در این لحظه گفت:" ده سال پیش بعد از بازی چلسی و بارسلونا، یک بچه به سراغ من آمد و خواست با من عکس بگیرد. من آن روز به خاطر تصمیمات وحشتناک داور به او جواب منفی دادم ولی فهمیدم که آن بچه کیلین امباپه بوده. حالا می‌خواهم بدهی‌ام را به او بپردازم".

 

دروگبا سپس از جمعیت حاضر در سالن خواست بلند شوند و او خودش به همراه امباپه و مجری برنامه سندی هریبرت جلوی دوربین موبایل قرار گرفت و یک عکس سلفی گرفت.

 

 

1456118

 

دیدگاه‌ها