کد خبر : 1653291 | 12 آذر 1398 ساعت 15:25 | 13.6K بازدید | 0 دیدگاه

سولسشر: باید استقبال خوبی از مورینیو صورت بگیرد

اوله گنار سولسشر، سرمربی منچستریونایتد، معتقد است که هواداران منچستریونایتد استقبال خوبی از ژوزه مورینیو انجام خواهند داد.

سولسشر: باید استقبال خوبی از مورینیو صورت بگیرد

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد این روزها شرایط خوبی را تجربه نمی کند. شیاطین سرخ در بازی ابتدای هفته خود در اولدترافورد مقابل استون ویلا متوقف شدند و به رتبه نهم جدول سقوط کردند. شاگردان سولسشر فردا در یک دیدار حساس میزبان تاتنهام خواهند بود. این بازی به لحاظ بازگشت مورینیو به اولدترافورد و البته شرایط دو تیم در جدول از حساسیت بالایی برخوردار است.

 

اوله گنار سولسشر دقایقی پیش در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی تیمش مقابل تاتنهام شرکت کرد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

 

 

نگرانی از عملکرد و شرایط منچستریونایتد؟


در این فصل بیش از حد با نتایج شکست و تساوی روبرو شده ایم. باید در بازی هایی که به تساوی رسیدیم، پیروز می شدیم چرا که فوتبال یک ورزش نتیجه گرا است. ما تلاش زیادی انجام می دهیم اما به آن چیزی که لیاقت آن را داریم، دست پیدا نمی کنیم.

 

صحبت با وودوارد؟


در هفته چند بار با هم حرف می زنیم و به این شکل نیست که به طور ناگهانی نیاز به صحبت کردن داشته باشیم. این موضوع ادامه پیدا می کند و در آینده نیز درباره برنامه ها و روند تیم صحبت خواهیم کرد.

 

1443175

 

 

هفته ای بزرگ در انتظار یونایتد؟


در عرض سه یا چهار روز تغییرات زیادی به وجود نمی آید اما بازی های این یک هفته یک فرصت مناسب برای بهبود وضعیت است. قبلا مقابل تیم های بزرگ چند نتیجه خوب گرفتیم و در برابر تاتنهام نیز برنامه های خاصی خواهیم داشت.

 

 

بازگشت مورینیو به اولدترافورد؟


باید استقبال خوبی از مورینیو صورت بگیرد. این یک آیین در باشگاه و بین هواداران است. باید دو سال و نیم حضور او و جام هایی که کسب کرد را در یاد داشته باشیم. مطمئنم که استقبال خوبی از او انجام می شود.

 

 

1443893

 

نگرانی بابت اخراج شدن؟


نه اصلا چرا که این باعث نگرانی بیشتر من می شود. فقط روی عملکرد خودم متمرکز شده ام و می خواهم تا جای ممکن خوب کار کنم. ما در کنار مدیریت باشگاه اهداف بلند مدتی داریم. همیشه در ماه دسامبر این صحبت ها مطرح می شود اما این موضوع من را نگران نمی کند.

 

مصدومیت پوگبا؟


او به آمادگی کامل نرسیده است. با این وجود تلاش زیادی انجام می دهد و خواهیم دید که چه اتفاقی رخ خواهد داد.

 

دیدگاه‌ها