کد خبر : 1653296 | 12 آذر 1398 ساعت 15:59 | 40.1K بازدید | 0 دیدگاه

Sporzza بلژیک مدعی شد

کاوه رضایی برای بروژ ساخته نشده است

درخشش هفته های گذشته ستاره ایرانی در ترکیب شارلروا به سوژه مهمی برای رسانه ها در مقایسه عملکرد این بازیکن در دو فصل اخیر شده است.

کاوه رضایی برای بروژ ساخته نشده است

به گزارش "ورزش سه"، تابستان دو سال گذشته کاوه رضایی به عنوان خرید پنج میلیون یورویی از شارلروا به بروژ رفت تا در کنار شکستن رکورد نقل و انتقالات بلژیک به امید اول مدافع عنوان قهرمانی برای گلزنی تبدیل شود. اما این انتقال چندان خوشایند نبود چون کاوه به بازیکنی نیمکت نشین تبدیل و امسال هم در فهرست مازاد کلمنت سرمربی جدید قرار گرفت.


بازگشت قرضی به شارلروا با درخشش دوباره کاوه روبرو شد تا جایی که از هشت بازی گذشته که رضایی به خط حمله راه راه پوشان اضافه شد عملکرد فوق العاده ای در صعود چشمگیر اسپورتینگ شارلروا به جمع مدعیان ایفا کرد. 7 گل زده در پنج بازی باعث شد تا وسلی سونک تحلیلگر سرشناس سایت Sporzza در مقاله ای به بررسی عملکرد ستاره ایرانی در دو فصل گذشته بپردازد.


سونک مدعی شد:«شارلروا به بزرگی بروژ نیست اما در چهارسال گذشته رشد خوبی داشت.با این تفاسیر مسلما انتظارات در بروژ بالاتر است ضمن این که رقابت سخت تری هم حاکم بر تیم است.کاوه در بروژ رقابت جدی تری را تجربه کرد اما در شارلروا او شماره 1 خط حمله محسوب می شود پس اگر می خواست این شرایط را در بروژ تجربه کند باید از سطح خود بالاتر قرار می گرفت».


او ادامه داد:«از همه مهم تر روش و چیدمان بازی از سوی مربی است که کاوه رضایی را می تواند در شکلی متفاوت قرار بدهد. دو گل این بازیکن در هفته جاری نشان داد رضایی به روشی کاملا متفاوت بازی می کند و خیلی بیشتر از هر بازیکنی به کار با توپ نیاز دارد».


تحلیلگر مشهور بلژیکی در پاسخ به این سوال که بروژ انتخاب اشتباهی با خرید کاوه انجام داد، تصریح کرد:«کاوه کیفیت کافی دارد و سران بروژ هم فکر می کنند که این خرید به نتیجه می رسد اما فکر می کنم این مهاجم برای بروژی ها ساخته نشده است. این انتقال در پایان ماه اوت رقم خورد و سئوال اینجاست که این راه صحیحی برای خرید بازیکن محسوب می شود؟».


کارشناس و تحلیلگر Sporzza در پایان گفت:« این که بروژ دوباره به کاوه فرصت می دهد سئوالی است که نمی توان به آن پاسخ داد و بهترین فرد فیلیپ کلمنت سرمربی بروژ است. شخصا اعتقاد دارم رضایی با طرز تفکر کلمنت سازگار نیست و بهتر است به تیم بزرگ دیگری بیاندیشد».

دیدگاه‌ها