کد خبر : 1653315 | 12 آذر 1398 ساعت 16:47 | 21.8K بازدید | 0 دیدگاه

مورینیو: بازگشت به اولدترافورد؟ حس خوبی دارم

ژوزه مورینیو، سرمربی تاتنهام، از بازگشت به اولدترافورد پس از یک سال ابراز خوشحالی کرد.

مورینیو: بازگشت به اولدترافورد؟ حس خوبی دارم

به گزارش "ورزش سه"، تاتنهام فردا در جذاب ترین بازی این هفته لیگ برتر انگلیس مهمان منچستریونایتد خواهد بود.  دیدار فردا علاوه بر شرایط جدولی دو تیم، به لحاظ بازگشت مورینیو به اولدترافورد نیز از جذابیت بالایی برخوردار است. سرمربی پرتغالی در دو بازی قبلی خود در لیگ برتر با تاتنهام به پیروزی دست یافته است؛ موضوعی که به بهبود اوضاع این تیم لندنی کمک زیادی کرده است.

ژوزه مورینیو دقایقی پیش در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی تاتنهام مقابل منچستر یونایتد شرکت کرد.

 

 

بازگشت به اولدترافورد؟


حس خوبی دارم. همیشه بازی کردن در برابر تیم های قدرتمند و بزرگ را دوست داشته ام. من به جایی بر می گردم که در آن جا خوشحال بودم. رابطه من با هواداران یونایتد فوق العاده است. پیش از این به عنوان کارشناس نیز به آن جا بازگشته بودم و استقبال فوق العاده ای نیز از من شده بود که البته در برابر آن کاملا فروتن بودم. یونایتد  بخشی از تجربه و خاطره من به حساب می آید.  فردا به عنوان شخصی در اولدترافورد حاضر می شوم که قصد دارد یونایتد را شکست دهد.

 

 

حسرت دوران حضور در یونایتد؟


طوری حرف می زنید که گویی من همین دیروز از یونایتد جدا شدم. از جدایی من از یونایتد یک سال گذشته و من در حال حاضر در تاتنهام حضور دارم. فقط می توانم به عنوان یک حریف درباره یونایتد صحبت کنم.

 

1452929

 

 

وضعیت دو تیم در جدول و میزان حساسیت بازی؟


دیدار فردا با وجود شرایط دو تیم باز هم مهم خواهد بود و همیشه نیز به همین شکل باقی خواهد ماند. مطمئنا درباره دو باشگاه بزرگ صحبت می کنیم. من به تاتنهام آمدم چرا که معتقد هستم که رئیس باشگاه بلند پروازی و برنامه بلند مدت فوق العاده ای دارد. آن ها می خواهند بیشتر از گذشته پیشرفت کنند.

 

 

قابلیت های دله آلی؟


او می تواند هر کاری که دوست دارد را انجام دهد. او با توجه به سنش استعداد و تجربه فوق العاده ای دارد. دله آلی در لیگ قهرمانان و تیم ملی بازی های زیادی انجام داده و یک استعداد فوق العاده است.

دیدگاه‌ها