کد خبر : 1653350 | 12 آذر 1398 ساعت 19:27 | 115.9K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش جالب کلوپ به توپ طلای لیونل مسی

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، لیونل مسی را لایق دریافت جایزه توپ طلا دانست.

واکنش جالب کلوپ به توپ طلای لیونل مسی

به گزارش "ورزش سه"، لیونل مسی دیشب با اختلاف ناچیزی به عنوان بهترین بازیکن جهان و برنده توپ طلا برگزیده شده و در نهایت گوی سبقت را از ویرژیل فن دایک، مدافع هلندی لیورپول ربود. یورگن کلوپ در نشست خبری دیدار مقابل اورتون، عملکرد فن دایک را ستود و البته مدعی شد مسی لایق هر شش توپ طلایی که تا به حال فتح کرده بوده است.

 

برنده توپ طلا: "هیچ مشکلی نیست، لیونل مسی احتمالا بهترین بازیکنی است که در طول زندگی ام دیده ام، البته مارادونا نیز هست اما من بازی های مسی را بیشتر دیده ام. مسی به حق شش بار فاتح توپ طلا شده است.

 

1451017

 

ناکامی فن دایک؟ من فصلی از این بهتر برای یک مدافع تاکنون به یاد ندارم. ما یک فصل فوق العاده را سپری کرده، در لیگ قهرمانان اروپا قهرمان شدیم و در لیگ برتر 97 امتیاز کسب کردیم که بدون عملکرد فوق العاده بازیکنان نمی توانستیم این کار را انجام دهیم. حالا همه چیز گذشته و بازیکنانم به استقبال جوایز جدید می روند."

 

وضعیت نامطلوب اورتون در جدول: "جدول حقیقت کامل را در پایان فصل به شما می گوید. اگر ترکیب اورتون را مرور کنید، هیچ کس انکار نمی کند که این تیم بازیکنان خوبی در اختیار دارد. مصدومیت ها خصوصا در مورد بازیکنانی چون گومز و فابین دلف مشکلات زیادی برای اورتون ایجاد کرده است. البته فشار زیادی وجود دارد و اورتون یک باشگاه جاه طلب است، اما آنها تنها در این شرایط تنها نیستند و این لیگ برای همه متفاوت است. آخرین چیزی که مارکو سیلوا به آن احتیاج دارد این است که من برایش احساس همدردی و تاسف کنم و من نمی خواهم چنین کاری انجام دهم، اما من واقعا در کنار او هستم، زیرا دشواری های این شغل را می دانم. اورتون در آخرین بازی مقابل لستر که واقعا خوب بازی کرده، مشکلات زیادی برای حریف ایجاد کرد و شانس هایی هم داشت."

 

بازار نقل و انتقالات زمستانی و احتمال تقویت سیتی: "من اینجا نیامده ام که در مورد خریدهای سیتی صحبت کنم و در مورد نقل و انتقالات حرفی ندارم. ما همیشه آماده انجام هر کاری هستیم اما اگر خریدی هم نباشد مشکلی نیست."

دیدگاه‌ها