کد خبر : 1653354 | 12 آذر 1398 ساعت 19:34 | 30.3K بازدید | 0 دیدگاه

لمپارد: خوشحالم جان تری به خانه می آید

فرانک لمپارد، سرمربی چلسی از رویارویی با جان تری در قامت مربی آستون ویلا استقبال کرد.

لمپارد: خوشحالم جان تری به خانه می آید

به گزارش "ورزش سه"، جان تری فردا شب و به عنوان مربی آستون ویلا برای دیدار با چلسی به استادیوم استمفوردبریج بازخواهد گشت. فرانک لمپارد که 12 سال درخشان را در کنار او سپری کرده بود، در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی با آستون ویلا مدعی شد جان تری مورد استقبال هواداران قرار خواهد گرفت.

 

فرانک لمپارد گفت: "من سال گذشته دو بار مقابل جان تری قرار گرفته و احترام زیادی برای دستاوردهای در کنار دین اسمیت قائلم. هواداران از جان تری استقبال خواهند کرد و او لایق چنین برخوردی خواهد بود. جان تری همیشه حس این باشگاه را در قلب خود داشته و من اطمینان دارم هواداران فردا شب از تلاش های او قدردانی خواهند کرد.

 

1449472

 

من مطمئن هستم که بازگشت به استمفوردبریج برای جان تری بسیار احساسی خواهد بود و او لیاقت چنین لحظه ای را دارد. خوشحال می شوم که جان تری او را در خانه چلسی ملاقات می کنم."

 

مصدومیت تامی آبراهام: "ما باید این فرصت را بدهیم تا آبراهام با آمادگی کامل به میادین بازگردد. او هنوز درد زیادی را حس می کند و من فردا در مورد احتمال بازی دادن به تامی آبراهام مقابل آستون ویلا تصمیم خواهم گرفت. خود او علاقمند به بازی کردن است و ما نیز تمام تلاش خود را می کنیم تا به او میدان بدهیم، اما اگر آبراهام آماده نباشد باید مسیری متفاوت را طی کنیم."

 

احتمال بخشیده شدن محرومیت چلسی از جذب بازیکن: "اخیرا چیز خاصی در مورد این موضوع نشنیده ام. پس فعلا صبر می کنم تا رای نهایی صادر شود و بعد از آن نظر خود را خواهم گفت. تصور می کنم خیلی زود و طی روزهای آتی این اتفاق رخ خواهد داد."

دیدگاه‌ها