کد خبر : 1653361 | 12 آذر 1398 ساعت 20:20 | 31.9K بازدید | 0 دیدگاه

فردا بهترین شب مورینیو خواهد بود؟

علیرغم واکنش های امروز ژوزه مورینیو، بر کسی پوشیده نیست او چقدر علاقمند به شکست دادن منچستریونایتد است.

فردا بهترین شب مورینیو خواهد بود؟


به گزارش "ورزش سه"، بالاخره انتظارها سر رسید و اولین دیدار جذاب در دوران بازگشت مورینیو به عرصه مربیگری در تاتنهام، فردا شب و در استادیوم اولدترافورد مقابل شیاطین سرخ برگزار خواهد شد. حدود یک سال پیش و در ماه دسامبر بود که یونایتد با پذیرش شکست مقابل لیورپول، حکم اخراج این سرمربی پرتغالی را بعد از دو و نیم فصل صادر کرد و حالا مورینیو بهترین فرصت را برای انتقام از مدیران یونایتد دارد.

 

1452772

 

اوله گونار سولسشر امروز در نشست خبری پیش از دیدار مقابل تاتنهام تاکید کرد هراسی از اخراج نداشته و تنها روی شغل خود تمرکز دارد، اما آمار نشان می دهد شاید شرایط آنقدرها هم که سرمربی نروژی می گوید آرام نباشد و قبول شکست در دیدار فردا شب ممکن است پایان دوران یک ساله حضور او در اولدترافورد را رقم بزند.

 

یونایتد در جدول لیگ برتر در رتبه نهم قرار داشته، 22 امتیاز با تیم صدرنشین یعنی لیورپول و هشت امتیاز از تیم چهارم جدول در مسیر کسب سهمیه رقابت های لیگ قهرمانان اروپا فاصله داشته و تنها شش امتیاز بالاتر از منطقه سقوط است. این بدترین شروع یونایتد در 31 سال اخیر بوده و ادامه این روند به اخراج سولسشر خواهد انجامید.

 

بعد از نتایج درخشان سولسشر در بدو ورود به یونایتد، مورینیو به عناوین مختلف تلاش کرد تاثیر این سرمربی در تغییر نتایج یونایتد را زیر سوال ببرد و حالا فردا شب بهترین فرصت انتقام برای او فرا رسیده است. چه سناریویی از این شیرین تر که مورینیو با کسب پیروزی در اولدترافورد، زمینه اخراج جانشین نروژی خود را فراهم کند.

دیدگاه‌ها