کد خبر : 1653373 | 12 آذر 1398 ساعت 22:59 | 22.6K بازدید | 0 دیدگاه

کیه لینی: یوونتوس جدید را از ژانویه ببینید

جورجو کیه لینی، کاپیتان مصدوم یوونتوس مدعی شد این تیم از ژانویه خود را نشان خواهد داد.

کیه لینی: یوونتوس جدید را از ژانویه ببینید

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس بعد از چند سال در فصل جاری یک رقیب جدی برای قهرمانی دارد و اینتر تحت هدایت آنتونیو کونته بعد از هفته ها تعقیب و گریز ابتدای این هفته موفق شد با تکیه بر توقف یوونتوس مقابل ساسولو، صدرنشین جدول سری آ شود. جورجو کیه لینی اذعان داشت با توجه به شناختی که از کونته و بازیکنان اینتر دارند، این نتایج وی را شگفت زده نکرده است.

 

1390259

 

جورجو کیه لینی گفت: "عملکرد اینتر در این فصل باعث تعجب من نشده است زیرا من آنتونیو کونته و بازیکنانش را می شناختم و مدت ها بود چنین انتظاری داشتم. ما نیز باید رشد کنیم و من این نکته را بعد از اولین بازی نیم فصل گفته بودم. یوونتوس جدید خود را از ماه ژانویه نشان خواهد داد.

 

ما در یک ماه و نیم اول فصل خوب مسیر خود را شروع کردیم و این روند در بازی مقابل اینتر به اوج رسید. آن دیدار ما بهترین و هماهنگ ترین بازی فصل خود را به نمایش گذاشتیم. اما در ادامه ما دچار افت فیزیکی شدیم و اگرچه نتایج خودمان را قانع کرده اما خیلی هم بد نبوده است. مهم این است که حتی زمانیکه نمی توانید خوب بازی کنید هم سه امتیاز بازی ها را کسب کنید، ما می دانیم که برای تبدیل شدن به تیم مورد نظر مائوریتسیو ساری و اجرای تاکتیک های وی باید سخت تلاش کنیم."

دیدگاه‌ها