کد خبر : 1653432 | 13 آذر 1398 ساعت 12:52 | 14.5K بازدید | 0 دیدگاه

زمان حضور لژیونرهای والیبال در تهران اعلام شد

سعید معروف ۱۰ روز دیگر در اردوی تیم‌ملی

زمان حضور لژیونرهای والیبال ایران در اردوی تیم ملی مشخص شد.

سعید معروف ۱۰ روز دیگر در اردوی تیم‌ملی

به گزارش "ورزش سه"، اردوی تیم ملی والیبال در شرایطی از امروز در سالن فدراسیون والیبال آغاز شد که ۱۸ بازیکن دعوت شده از سوی کولاکوویچ که در لیگ برتر ایران فعالیت داشتند، در تمرینات حاضر هستند و طبق اعلام سرپرست تیم هیچ بازیکنی مشکل مصدومیت هم ندارد.


درباره زمان حضور لژیونرها در روزهای اخیر صحبت های زیادی مطرح شده بود، اما تقریبا زمان ورود همه بازیکنان به تیم ملی مشخص شده است.


امیر خوش‌خبر، سرپرست تیم ملی در این باره به "ورزش سه" گفت: طبق قانون فدراسیون جهانی بازیکنانی که در لیگ های خارجی هستند، باید ۱۰ روز قبل از آغاز مسابقات در اردوی تیم ملی حاضر باشند. با این حال طبق مکاتباتی که ما داشتیم، توانستیم برخی از بازیکنان را زودتر در اختیار بگیریم.


وی ادامه داد: سعید معروف به عنوان اولین لژیونر حدود ۱۰ روز دیگر در اردوی تیم ملی خواهد بود. چند روز بعد از او، میلاد عبادی‌پور خودش را به اردوی تیم ملی می رساند. امیر غفور هم طبق اعلام باشگاه لوبه ۵ یا ۶ دی ماه در تهران خواهد بود.


وی افزود: هنوز زمان حضور موسوی و فیاضی در ایران مشخص نیست و منتظر اعلام باشگاههای آن ها هستیم. البته احتمال دارد مرتضی شریفی هم که در لیگ ترکیه بازی می کند، در لیست تیم ملی باشد.

دیدگاه‌ها