کد خبر : 1653448 | 13 آذر 1398 ساعت 14:05 | 18.3K بازدید | 0 دیدگاه

پیشنهاد ابتدای فصل برای من ارزشمند بود

مرادمند: روز سختی برابر استقلال در دفاع داریم

مدافع با تجربه شهرخودرو گفت: با توجه به مهاجمان آماده این روزهای استقلال، قطعا روز سختی در دفاع برابر آن‌ها خواهیم داشت اما نگران نیستیم و حساب همه چیز را کرده‌ایم.

مرادمند: روز سختی برابر استقلال در دفاع داریم

محمدحسین مرادمند در گفتگو با خبرنگار "ورزش سه" با بیان مطلب فوق اظهار داشت: می‌دانیم که استقلال تیم خوب و قابل احترامی است که این روزها خیلی خوب هم ظاهر شده ولی با نکاتی که آقا یحیی در جلسات آنالیز به آنها اشاره کردند می‌دانیم چگونه می‌توانیم به دروازه آنها نزدیک شویم.

 

وی افزود: به هر حال استقلال هم نقطه ضعف دارد و ما می توانیم با دوندگی و تمرکز انشاالله دست پر به مشهد برگردیم. شرایط تیم بسیار خوب است و باختی که جلوی نفت داشتیم را اگرچه سخت بود اما فراموش کردیم و انشاالله با یک پیروزی خوب باخت خانگی‌مان را جبران می‌کنیم.

 

مدافع سرزن شهرخودرو با اشاره به آمادگی خود، اذعان کرد: به نظر من بازی در ورزشگاه آزادی کار خیلی سختی است و هجمه هواداران سرخابی در زمین کاملا ملموس است اما باید تمرکز بهتری داشته باشم.

 

مرادمند که ابتدای فصل نیز با پیشنهادی از استقلال تهران روبرو شده بود، گفت: برای من این پیشنهاد ارزشمند بود اما همین موضوع کار من را در آزادی سخت‌تر می‌کند و امیدوارم که با ارائه یک بازی خوب بتوانم توانایی‌ها و شایستگی‌هایم را دوباره نشان بدهم.

 

مدافع شهرخودرو تاکید کرد: وضعیت تمرینات تیم هم رفته به رفته در حال بهتر شدن است و انشاالله بتوانیم به ایده‌آل‌ها نزدیک‌تر شویم. به هر شکل مقابل تیم‌های آسیایی و خیلی از تیم‌های مدعی داخلی از لحاظ سخت افزاری حرفی برای گفتن نداریم چون واقعیت این است که ما باشگاه نوپایی هستیم و به لحاظ قدمت پایین تر هستیم اما اگر مسئولان استانی همه دست به دست هم بدهند و به آقای حمیداوی کمک کنند به شرایط مطلوب خواهیم رسید.

 

محمد حسین مرادمند در خاتمه گریزی به شکست شهرخودرو برابر صنعت نفت آبادان زد و یادآور شد: تیم‌ها خوب ما را آنالیز می‌کنند و می‌دانند وقتی در ورزشگاه امام رضا بازی می‌کنند باید 10 نفره در دفاع باشند و همین باعث می‌شود که ما بازتر و با ریسک بازی کنیم که گاهی اوقات هم آنها توانسته‌اند از تک موقعیت‌شان بهترین استفاده را ببرند.

دیدگاه‌ها