کد خبر : 1653458 | 13 آذر 1398 ساعت 14:44 | 14.6K بازدید | 0 دیدگاه

سیف الله پور: برای برد سپاهان هم‌قسم شده ایم

از قلعه نویی در قائمشهر دلجویی می‌شود

بازی تیم های نساجی و سپاهان که فردا در ورزشگاه وطنی برگزار می شود هنوز تحت تاثیر اتفاقات فصل گذشته این بازی است.

از قلعه نویی در قائمشهر دلجویی می‌شود

به گزارش" ورزش سه" در حالی که تقریبا تمام تیم های لیگ های برتری که در قائمشهر به میدان رفته اند جو ورزشگاه وطنی را مثبت دانسته اند اما این موضوع برای سپاهان و امیرقلعه نویی صدق نمی کند. در بازی فصل گذشته دو تیم در قائمشهر برخی از هواداران شعارهایی را روی سکو علیه سرمربی سپاهان سردادند و این اتفاق موجب پیدا شدن سلسله مصاحبه های امیر قلعه نویی شد. ایزد سیف الله پور قائم مقام و سرپرست باشگاه نساجی در ارتباط با بازی فردای این تیم گفت:" ما با سپاهان یکی از بهترین و پرمهره ترین تیم ها و همچنین یکی از تیم های ریشه دار فوتبال ایران بازی داریم. آن ها یک مربی بادانش و باتجربه به نام امیرقلعه نویی دارند و همین باعث شده که بازی سختی داشته باشیم."


او افزود:" در چندسال گذشته شاهد بودیم که سپاهان همیشه جزو مدعیان بوده ، در مقابل بچه های ما سراپا انگیزه هستند و بعد از بازی خوب برابر استقلال برای پیروزی مقابل سپاهان هم‌قسم شده اند."


سیف الله پور همچنین گفت:" خوشبختانه هواداران نساجی به عنوان حامیان درجه یک این تیم و از اخلاق مدار ترین هواداران فوتبال ایران معرفی شده اند. متاسفانه سال گذشته در بازی با سپاهان عده ای تماشاگرنما الفاظ زشتی به کار بردند که در شان مردم قائمشهر و هواداران نساجی نبود. من همین جا از امیرقلعه نویی عذرخواهی می کنم و پیش از این بازی به استقبال ایشان خواهیم رفت."


او با اشاره به نقش مثبت قلعه نویی در فوتبال قائمشهر گفت:" قلعه نویی همیشه حامی فوتبال قائمشهر بوده و ما وظیفه خودمان می دانیم از ایشان تشکر کنیم. او دوستی چندین ساله با مالکان باشگاه دارد و هر دو مالک به خاطر دوستی با او این تیم را گرفتند. از تماشاگران نساجی می خواهم فردا فقط تیم خودشان را تشویق کنند."


قائم مقام باشگاه نساجی در ادامه در ارتباط با صدور کارت بازیکنان این تیم گفت:" با تلاش مالکان و آقای نورشرق در کمیته تعیین وضعیت، صحبت هایی که با آقای تاج داشتند مشکلات در حال حل شدن هستند. اما از آنجایی که این بازیکنان مدتی با تیم بازی نکرده اند باید بیشتر با تیم تمرین کرده و با نظر آقای مهاجری بازی کنند."

دیدگاه‌ها