کد خبر : 1653474 | 13 آذر 1398 ساعت 16:25 | 7.1K بازدید | 0 دیدگاه

آلن شیرر:

سیتی در این بازی ها اجازه لغزش ندارد

آلن شیرر، اسطوره باشگاه نیوکسل، معتقد است که قطعی شدن صعود منچسترسیتی از دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا به این تیم کمک خواهد کرد.

سیتی در این بازی ها اجازه لغزش ندارد

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی دیشب از سری مسابقات هفته پانزدهم لیگ برتر انگلیس مهمان برنلی بود. شاگردان پپ گواردیولا با ارائه یک نمایش برتر با نتیجه 4-1 به پیروزی دست یافتند. سیتی با پیروزی در بازی دیشب 32 امتیازی شد و با یک بازی بیشتر نسبت به لسترسیتی در جایگاه دوم قرار گرفت.

 

منچسترسیتی در ماه دسامبر چند بازی حساس پیش رو دارد؛ بازی هایی که می تواند در امیدوار ماندن آن ها به قهرمانی نقش اساسی ایفا کند. آلن شیرر، ستاره سابق نیوکسل، معتقد است که سیتی در ماه دسامبر اجازه هیچ گونه اشتباهی ندارد. او در این باره گفت: "منچسترسیتی حالا صعود خود را به مرحله حذفی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا قطعی کرده است؛ موضوعی که قطعا در آینده به آن ها کمک خواهد کرد."

 

 

1456267

 

 

شیرر در ادامه گفت: " سیتی در چهار بازی بعدی خود در مقابل تیم های منچستریونایتد، آرسنال، لسترسیتی و ولورهمپتون قرار خواهد گرفت؛ چهار جدال سخت و دشوار که سیتی اجازه لغزش در آن ها ندارد. آن ها برای امیدوار ماندن به قهرمانی باید در این بازی ها به پیروزی برسند."

دیدگاه‌ها