کد خبر : 1653501 | 13 آذر 1398 ساعت 16:54 | 8.1K بازدید | 0 دیدگاه

عالیشاه – فخرالدینی؛ از دربی تا فولادشهر

وینگر پرسپولیس در صورتی که در جدال با ذوب آهن فرصت حضور در ترکیب را به دست بیاورد، تقابل ویژه‌ای با مدافع سابق استقلال خواهد داشت.

عالیشاه – فخرالدینی؛ از دربی تا فولادشهر

به گزارش "ورزش سه"، امید عالیشاه که به نظر می‌رسید در این فصل بتواند شانس بیشتری برای نمایش توانایی خود در ترکیب گابریل کالدرون به دست بیاورد، این روزها به یک نیمکت نشین صرف تبدیل شده و سرمربی آرژانتینی علیرغم عملکردی که او در فرصت‌های کوتاهی که داشته، اعتماد لازم را به او نداشته است.


کاپیتان سوم سرخپوشان که طی فصول اخیر یکی از بهترین بازیکنان این تیم در امر گلسازی بوده، در این فصل شانس زیادی برای نمایش در ترکیب اصلی نداشته است و این در حالیست که برابر شاهین بوشهر و در دقایقی که در زمین حضور داشت به خوبی قدرت تهاجمی خود را نشان داده بود.


عالیشاه اما امیدوار است در اصفهان و در دیدار مقابل ذوب آهن فرصت حضور در ترکیب را به دست بیاورد و می‌تواند تقابل ویژه‌ای با میلاد فخرالدینی داشته باشد. دو بازیکنی که پیش از این در دربی و زمانی که مدافع کنونی ذوب در استقلال حضور داشت یک چالش بزرگ را با یکدیگر داشتند. عالیشاه البته در همان بازی موفق شد با گل خود باعث پیروزی سرخپوشان شود و با دریافت کارت قرمز بازی را ترک کرد. باید دید کالدرون اینبار به عالیشاه فرصت خودنمایی در اصفهان را خواهد داد یا خیر.


خصوصا اینکه فولادشهر برای عالیشاه یادآور خاطرات شیرینی نیز است و این بازیکنان تاکنون چهار بار در این استادیوم موفق به گلزنی شده است. هافبک شماره 2 سرخپوشان موفق شده در این استادیوم دو بار به سپاهان و دو بار هم به ذوب آهن گل بزند.

دیدگاه‌ها