کد خبر : 1653513 | 13 آذر 1398 ساعت 17:32 | 27K بازدید | 0 دیدگاه

رئیس لیون فاش کرد

روزی که بنزما رئال را به منچستریونایتد ترجیح داد

کریم بنزما سال 2009 و در حالی که از یونایتد پیشنهاد بهتری داشت، ترجیح داد به رئال مادرید برود.

روزی که بنزما رئال را به منچستریونایتد ترجیح داد

به گزارش "ورزش سه"، ژان میشل اولاس، رئیس باشگاه لیون، کریم بنزما را بیش از پیش نزد هواداران رئال محبوب کرد. او که سال 2009 این مهاجم فرانسوی را در ازای 35 میلیون یورو به رئال مادرید فروخت، فاش کرد این بازیکن 31 ساله در حالی کهکشانی‌ها را به‌عنوان مقصد بعدی‌اش انتخاب کرده است که منچستریونایتد هم مشتری او بود و تصمیم داشت پول بیشتری بابت خرید او به لیون بپردازد.

 

 

1382647

 

 

اولاس گفت:« زمانی که کریم به من گفت که می‌خواهد از لیون برود، برای او دو پیشنهاد دریافت کردیم. یکی از منچستریونایتد و دیگری از رئال مادرید. کریم همان کاری را کرد که نبیل فکیر انجام داد. او به دیدن من آمد تا حرفش را بزند. این هم به خاطر آن بود که رابطه میان ما و بازیکنان خوب بود و اعتمادی که آنها به مدیران باشگاه داشتند، زیاد بود. او به من گفت که رؤیایم بازی در رئال مادرید است. به همین دلیل هم ما او را به رئال مادرید فروختیم با اینکه منچستریونایتد پیشنهاد بهتری ارائه کرده بود.

 

10 سال از زمانی که بنزما به رئال مادرید پیوست می‌گذرد و به نظر نمی‌رسد که این باشگاه در آینده‌ای نزدیک قصد فروش او را داشته باشد. با این حال ژان میشل اولاس اعتراف کرد که از مدتی پیش دست به کار شده تا بتواند این بازیکن فرانسوی را به لیون برگرداند.

 

 

1454177

 


وی در این باره گفت:« بازگشت کریم به لیون اتفاقی غیرممکن نیست. ما سال گذشته با مدیربرنامه‌های او صحبت کردیم، اما در رئال مادرید یکسری تغییرات صورت گرفت که باعث شد این مذاکرات به جایی نرسد. کریم بازیکنی بی‌نهایت بااستعداد و یکی از بهترین بازیکنان فرانسه است. در حال حاضر امکان بازگشت او به لیون نیست، اما اگر فردا موقعیتش فراهم شود، او را برمی‌گردانیم. جونینیو (مدیر ورزشی باشگاه لیون) دوست دارد کریم برگردد و وقتی که جونینیو چیزی می‌گوید، دوست دارد که عملی شود.»

 

بنزما در فاصله سال‌های 2005 تا 2009 برای لیون بازی کرد و دوران حرفه‌ای بازیگری‌اش را در این تیم استارت زد.

دیدگاه‌ها