کد خبر : 1653521 | 13 آذر 1398 ساعت 17:56 | 58.7K بازدید | 0 دیدگاه

یا بازی کن یا خداحافظی

مرتضی تبریزی؛ وقت اعتماد استراماچونی رسید

مهاجم استقلال در انتظار اعتماد سرمربی تیمش است تا بتواند نظر هواداران این تیم را عوض کند.

مرتضی تبریزی؛ وقت اعتماد استراماچونی رسید

به گزارش "ورزش سه"، مرتضی تبریزی بازیکنی است که در بازی های اول فصل در ترکیب ثابت استقلال به میدان رفت و در شرایطی که تیمش شرایط خوبی نداشت او هم نتوانست در گلزنی موفق باشد.

 

کار برای تبریزی در لیگ آنقدر بد پیش رفت که هواداران استقلال در بازی با ذوب آهن علیه او شعار دادند و این بازیکن بعد از تعویض در این بازی به دلیل عصبانیت شدید به کلمن لگد زد که این موضوع سوژه عکاسان حاضر در استادیوم فولادشهر شد.

تبریزی بعد از این بازی و با رسیدن دیاباته به مرز آمادگی هرگز فرصت بازی کردن در ترکیب اصلی استقلال را پیدا نکرد و کار به جایی رسیده است که در بازی های گذشته حتی به عنوان بازیکن تعویضی هم وارد زمین نشده است.


اما بازی با شهرخودرو برای تبریزی یک روز متفاوت است چراکه دیاباته در تمرین روز گذشته استقلال مصدوم شده است، امروز هم در تمرین غایب بود تا حضور او در بازی با شهرخودرو در هاله‌ای از ابهام قرار بگیرد.

 

1456478

 

 

با این شرایط باید دید آیا استراماچونی حاضر می شود یک بار دیگر به تبریزی اعتماد کند یا نه، بازیکنی که با توجه به شرایط خوب استقلال می تواند در ترکیب قرار بگیرد و نمایش خوبی از خود نشان بدهد.

 

آنچه مسلم است در سیستم استراماچونی بازیکنانی هستند که پیشرفت زیادی کرده اند، بازیکنانی مثل مسعود ریگی، عارف غلامی، مهدی قائدی و حتی محمد دانشگر که نسبت به سال های قبل خود پیشرفت زیادی  کرده اند و تبریزی هم می تواند همین شرایط را در استقلال پیدا کند، البته اگر استراماچونی تمایلی برای استفاده از او داشته است.

 

با این شرایط اگر تبریزی فردا در ترکیب استقلال بازی کند، این یعنی او هنوز در تفکرات استراماچونی جا دارد و در غیر اینصورت احتمالا باید این بازیکن را اولین جدا شده آبی ها در فصل نقل و انتقالات بدانیم، بازیکنی که بسیاری مقصد بعدی او را ذوب آهن می دانند.

دیدگاه‌ها