کد خبر : 1653539 | 13 آذر 1398 ساعت 19:14 | 12.3K بازدید | 0 دیدگاه

سازمان لیگ باید حضور در نشست ها را جدی تر بگیرد

مهاجری: همه تیم‌ها دستشان رو شده است

نساجی بعد از چند نتیجه نه چندان خوب فردا در یک بازی حساس در قائمشهر میزبان سپاهان است و قصد دارد از این بازی مهم سه امتیاز را به دست بیاورد.

مهاجری: همه تیم‌ها دستشان رو شده است

به گزارش" ورزش سه"، با بازگشت رضا مهاجری به نیمکت نساجی و همچنین صدور کارت برخی از بازیکنان حالا نساجی کامل تر از گذشته برای ادامه لیگ برتر آماده شده است. آن ها فردا یک بازی دشوار برابر سپاهانی دارند که بعد از تساوی برابر استقلال برای حفظ صدرجدول به این برد خارج از خانه نیاز دارند. رضا مهاجری سرمربی نساجی در نشست پیش از این بازی گفت:" فردا مقابل تیمی بازی داریم که در این فصل و فصل گذشته نتایج خوبی را گرفته است و به ثبات فنی خیلی خوبی رسیده است. سپاهان کادرفنی و بازیکنان خیلی خوبی دارد و امسال هم یکی از مدعیان اصلی فتح جام می تواند باشد و اسبش را برای قهرمانی زین کرده است."


او همچنین گفت:"این طرف داستان  هم نساجی است؛ تیمی که فوتبال را به گواه خیلی از کارشناسان خیلی خوب بازی می کند. واقعیت این است که ما در هفته های اخیر متناسب با فوتبالمان نتیجه نگرفتیم اما آنچه ما را امیدوار می کند نوع و شکل بازی و انگیزه بچه ها است. من فکر می کردم بعد از نتایج نه چندان خوب بچه ها افت کنند اما برابر استقلال که یکی از بهترین تیم های حال حاضر لیگ برتر است بازیکنان خیلی خوب کارکرده و استقلال را مدیریت و کنترل کردند."


او اضافه کرد:" استقلال در نیمه اول دو کرنر زد که یکی از آن ها گل شد که زیبنده خط دفاع ما نیست بخصوص در بازی های خانگی. در مقابل ایجاد موقعیت هایمان خیلی خوب است که اکثرا برمبنای کارهای تاکتیکی است. بچه های ما اگر به خودباوری می رسند فرصت ها را تبدیل به گل می کنند. امیدوارم فردا روی خوش فوتبال را ببینیم و شرمنده هواداران نشویم. بچه ها باید تمرکز لازم برای گل زدن را داشته باشند."
مهاجری در رابطه با شناختش از سپاهان گفت: "بعد از سیزده هفته که از مسابقات گذشته همه تیم ها دستشان برای هم رو شده و تیمی که توان اجرایی و تمرکز بالاتر و نیروهای خلاق بیشتری داشته باشد می تواند دست پر از زمین بیرون بیاید. امیدوارم بتوانیم هواداران نساجی را که همه جوره پشت تیم بوده اند را خوشحال کنیم."


سرمربی نساجی در بخش دیگری از صحبت هایش در پاسخ به این سوال که آیا در برخی صحنه ها بازیکنان فرصت ها را به خاطر خودخواهی از دست می دهند گفت:" اگر بازیکنی خودخواهی کند با بازیکن برخورد می کنیم همانطور که در بازی های قبلی یکی دو مورد بود که با آن ها به شدت برخورد کردیم. مشکل گل نزدن ما بحث خودخواهی نیست و خیلی از مسایل مثل تمرکز، آمادگی ذهنی و بدنی بازیکن تاثیرگذار است. در این هفته سعی کردیم تمرکز بازیکنان را بالاتر ببریم تا بدون استرس بتوانند ضربه نهایی را بزنند. ما موقعیت های سخت تر از این ها را تبدیل به گل کردیم هرچند که در بازی های گذشته هیچگاه نساجی چهره یک تیمی که امتیاز می دهد را نداشته است. چیزی که ما را امیدوار نگه می دارد این است که این سبک فوتبال را حفظ کنیم."


برخی خبرنگاران حاضر در نشست مهاجری نسبت به حضور نیافتن امیرقلعه نویی در کنفرانس پیش از این بازی گله مند بودند، آن هم در حالی که ادعا کردند قلعه نویی در شمال حضور دارد. مهاجری در این رابطه گفت:" ظاهرا حضور در کنفرانس پیش از بازی قانون است و مربیان در فوتبال حرفه ای مکلف به انجام آن هستند. من معتقدم فدراسیون باید جدی تر برخورد کند و همه مربیان بیایند. برخی مواقع پرواز تاخیر دارد و تداخل زمانی پیش می آید. برای شهرهای دورتر شاید به کنفرانس نرسند ولی باید تعامل باشد و سازمان لیگ هم باید جدی تر برخورد کند."

 

مهاجری در ادامه در پاسخ به سوال خبرنگاران درباره بازی عقب افتاده با پرسپولیس گفت:" من نمی دانم مشکل کجا بود اما فکر می کنم شرایط برگزاری بازی با پرسپولیس وجود داشت. در صورتی که بازی ما با پرسپولیس در فاصله نیم فصل برگزار شود ما احتمالا 4 بازیکن رده امید داریم و امیدوارم روی تعداد بازیکنان ما مدیریت نکنند. "


او در بخش دیگری از صحبت هایش با اشاره به میدان دادن به بازیکنان جوان گفت:" ما دو گلر جوان داریم که به اندازه کافی بازی کردند. عرفان معصومی، رحمان جعفری، رضا دهقانی و علی شجاعی جوانانی هستند که بازی می کنند. کمتر تیمی مثل ما از جوانان استفاده کرده است و این نشان می دهد ما به جوانان بها می دهیم. شرایط باید مهیا شود چرا که در برخی پست های قدرت ریسک پایین تر است و کیفیت خود بازیکن هم اهمیت دارد. اگر صرف جوان بودن به کسی بازی بدهیم رویه خوبی نیست. جوانان بدانند در لیگ برتر هستند و باید خودشان را به این سطح برسانند. ما در نیم فصل عملکرد کلی بازیکنان را بررسی می کنیم اگر شرایط را داشتند ادامه می دهیم اگر نه بازیکن را جا به جا می کنیم چه جوان چه با تجربه. "

دیدگاه‌ها