کد خبر : 1653546 | 13 آذر 1398 ساعت 19:25 | 24.1K بازدید | 0 دیدگاه

آنچلوتی دوباره سرمربی PSG خواهد شد؟

پاری سن ژرمن قصد دارد برای فصل بعد با کارلو آنچلوتی، سرمربی باتجربه ایتالیایی همکاری کند.

آنچلوتی دوباره سرمربی PSG خواهد شد؟

به گزارش "ورزش سه"، شرایط برای ادامه فعالیت کارلو آنچلوتی در ناپولی چندان مساعد نیست و نتایج ضعیف این تیم در هفته های اخیر در سری آ و جدا شدن از جمع مدعیان باعث بروز اختلافاتی بین او و آئورلیو دی لورنتیس، مالک باشگاه ناپولی شده است.

 

نشریه فرانسوی فوت مرکاتو مدعی شد پاری سن ژرمن قصد دارد دوباره با کارلتو وارد مذاکره شده و برای فصل بعد او را به خدمت بگیرد. این سرمربی ایتالیایی از سال 2011 و به مدت هجده ماه هدایت پاری سن ژرمن را بر عهده داشت و با این تیم موفق شد یک بار لیگ یک فرانسه را فتح کند.

 

1456506

 

توماس توخل، سرمربی فعلی تیم متمول فرانسوی به احتمال فراوان در پایان فصل جاری از پاری سن ژرمن جدا شده و به بوندسلیگا باز خواهد گشت. بایرن مونیخ علاقه زیادی به همکاری با توماس توخل دارد و به نظر می رسد او تبدیل به گزینه شماره یک باواریایی ها شده است.

 

تجربه درخشان کارلو آنچلوتی در کار کردن با ستاره ها و مدیریت آنها به بهترین شکل خصوصا در دوران حضور در میلان و رئال مادرید، مدیران باشگاه پاری سن ژرمن را علاقمند به همکاری با او کرده و لئوناردو که رابطه خوبی با این سرمربی باتجربه و ایتالیایی دارد، می خواهد به زودی مذاکرات خود را با آنچلوتی برای فصل بعد آغاز کند.

دیدگاه‌ها