کد خبر : 1653552 | 13 آذر 1398 ساعت 20:01 | 53K بازدید | 0 دیدگاه

آلیسون: بهترین خاطراتم از لیونل مسی است!

آلیسون بکر، رویارویی های مکرر با لیونل مسی را عامل پیشرفت خود می داند.

آلیسون: بهترین خاطراتم از لیونل مسی است!

به گزارش "ورزش سه"، آلیسون بکر در سال های اخیر و در لباس تیم هایی چون رم و لیورپول و البته تیم ملی آرژانتین، بارها با لیونل مسی روبرو شده و معمولا عملکرد قابل قبولی ارائه داده است. سنگربان 27 ساله لیورپول در مورد این مبارزات و البته دوستی عمیقش با ادرسون، دروازه بان برزیلی سیتی صحبت کرد.

 

آلیسون بکر گفت: "وقتی در مقابل بهترین بازیکنان جهان به میدان می رویم، این اتفاق باعث پیشرفت ما می شود. لیونل مسی تا به حال خیلی به من کمک کرده است و در برابر او، من بعضی از بهترین خاطرات فوتبالی خود را تجربه کرده ام.

 

1456516

 

رقابت با ادرسون؟ هر دوی ما همیشه مبارزه می کنیم تا در بهترین شرایط باشیم. اما خوشبختانه ادرسون همیشه مانند برادر بزرگ تر برای من بوده و من هیجوقت به او به چشم یک رقیب نگاه نکرده و ادرسون را حامی خودم دانسته ام. گاهی اوقات کلمه ای برای توصیف ادرسون از دید خودم ندارم. من همیشه برای بازی کردن مجبور به مبارزه کردن بوده ام و معتقدم که خدا این بازیکنان بزرگ را در مسیر من قرار داده است تا هر روز بهتر شوم.

 

عملکرد محمد صلاح؟ او در لیورپول بسیار متفاوت از رم بود. من خیلی انگلیسی بلد نبودم و صلاح نیز به دشواری ایتالیایی صحبت کرد. ما رابطه خوبی داشتیم اما به دلیل مشکلات زبان، دوستی ما محدود بود. وقتی راهی لیورپول شدم، اولین نفر با محمد صلاح ارتباط برقرار کردم. همه در ایتالیا از کیفیت محمد صلاح آگاه بودیم، اما او در رم مانند لیورپول به خود باور نداشت. حالا همه چیز تغییر کرده، محمد صلاح رشد فراوانی داشته و لیورپول نقش بزرگی در این روند ایفا کرده است."

دیدگاه‌ها