کد خبر : 1653639 | 14 آذر 1398 ساعت 11:58 | 17.4K بازدید | 0 دیدگاه

توخل: از نیمکت‌نشینی کاوانی غمگینم

توماس توخل، سرمربی پاری سن ژرمن می‌گوید از اینکه در فصل جاری به ادینسون کاوانی، مهاجم اروگوئه‌ای تیمش به اندازه کافی بازی نمی‌دهد ناراحت است.

توخل: از نیمکت‌نشینی کاوانی غمگینم

به گزارش "ورزش سه"، درحالیکه ادینسون کاوانی، ستاره اروگوئه‌ای خط حمله پاری سن ژرمن در فصل جاری در این تیم با بی‌مهری کادر فنی مواجه بوده و به مراتب کمتر از آنچه انتظار داشته برای این تیم به میدان فرستاده شده، حالا توماس توخل سرمربی PSG می‌گوید از وضعیت کاوانی و اینکه نمی‌تواند به او زیاد بازی بدهد ناراحت و غمگین است.

 

کاوانی که در پایان فصل جاری قراردادش با PSG به پایان می‌رسد دیشب در جریان پیروزی 2-0 این تیم مقابل نانت در لوشامپیونا در حالیکه از ابتدا نیمکت‌نشین بود در دقیقه 87 وارد زمین شد و تنها چند دقیقه به عنوان بازیکن ذخیره بازی کرد.

 

1456631

 

وضعیت نه چندان خوب کاوانی در PSG و به پایان رسیدن قراردادش در پایان فصل جاری باعث شده شایعاتی درباره انتقال او به تیمهایی مثل لس‌آنجلس گلکسی، اینتر میامی، تیم دیوید بکام و همینطور یوونتوس و اتلتیکو مادرید مطرح شود.

 

توماس توخل در پاسخ به سوالات خبرنگاران درباره کاوانی گفت:" من با کاوانی صحبت کردم. هر دو می‌دانیم که این وضعیت برای او خیلی سخت است. این تصمیم برای نیمکت‌نشین کردن او برای من نه تنها سخت بلکه تصمیمی است که ناراحت و غمگینم می‌کند".

 

سرمربی PSG در ادامه گفت:" ما بازی‌های زیادی را با سه مهاجم و از جمله یک مهاجم شماره 9 بازی کردیم. کاوانی در ابتدای فصل مصدوم شد و این تقصیر او نیست. مائورو ایکاردی هم در دوران مصدومیت او خیلی خوب بازی کرد و گلهای زیادی زده. ما وقتی با سیستم 4-3-3 بازی می‌کنیم سه بازیکن استثنایی در خط حمله داریم که می‌توانند نقش شماره 9 را بازی کنند، امباپه، کاوانی و ایکاردی. من از این ناراحتم که راه‌حلی ندارم که او را همین حالا به ترکیب اصلی تیم اضافه کنم".

 

دیدگاه‌ها